Fandom

Fairy Tail Wiki

Samuel

2107stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
Wszystko jest przyczyną i skutkiem. Robię obliczenia. Dlatego wiem wszystko.

Samuel do Drużyny Natsu w Kluczu Gwiaździstego Nieba

Samuel (サミュエル, Samyueru) jest Exceedem oraz członkiem Korpusu Legionu.

Wygląd

Samuel jest Exceedem. Posiada kocie wąsy, uszy i nos. Jego strój składa się z czerwonego ornamentu i niebieskiej koszuli oraz mitry, którą zdobi krzyż Zentopii. Nosi okulary. Podobnie jak Pantherlily, Samuel posiada także bitewną formę. Jest wtedy wyższy, a jego ciało jest znacznie bardziej umięśnione. Jego szalik staje się nieco mniejszy, a jego strój składa się z białych długich spodni i czerwonej peleryny. Gdy jest w formie bitewnej, jego okulary umieszczone są na mitrze. Jego uszy stają się dłuższe a wąsy stają się liczniejsze i pojawiają się po obu stronach twarzy i na brodzie.

Osobowość

Samuel jest spokojny i cierpliwy. Jest także bardzo inteligentny i uważa, że każda sytuacja musi mieć swoją przyczynę i skutek. Z pomocą swoich okularów jest w stanie czytać w szybszym tempie, mogąc zapamiętać w pełni to co przeczytał. Jest także arogancki, nie docenia Fairy Tail za brak ostrożności. Lubi on tworzyć dane i obliczenia. Gdy jego obliczenia stają się błędne Samuel wpada w histerię.

Historia

Samuel był w jednym ze stu jaj wysłanych na Ziemię jako część planu królestwa Extalia. Miał on na celu ratowanie ich rasy. Samuel urodził się i dorastał w Legionie Korpusu przez co sam do niego dołączył.

Fabuła

Saga Klucz Gwieździstego Nieba

Magia i umiejętności

Aera: Samuel tak jak reszta Exceedów ma skrzydła i potrafi latać.

Zmiana Formy Bojowej: (戦闘モードシフト Sentō Mōdo Shifuto): Podobnie jak Pantherlily, Samuel potrafi przekształcić swoje ciało w tryb bojowy.

Ekwipunek

Okulary Do Czytania: Siła Wichrów (風詠みの眼鏡 Kazeyomi no Megane)

Ciekawostki

  • Ulubionym jedzeniem Samuela są grzyby smażone na maśle.

Walki i Wydarzenia

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki