Fandom

Fairy Tail Wiki

Samagui (Postać)

2064strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Samagui jest człowiekiem, z którego Zoldeo zrobił swojego niewolnika za pomocą Magii Ludzkiego Podporządkowania.

Wygląd

Samagui jest mężczyzną średniego wzrostu o charakterystycznych rysach twarzy, ciemnych oczach i czarnej brodzie.

Samagui full body.PNG

Strój i Ekwipunek Samagui

Strój mężczyzny składa się głównie z futra: nosi długą, grubą koszulę, której krawędzie obszyto futrem, takiż kołnierz, ciemne spodnie, buty z jasnymi podeszwami i futrzane ochraniacze na nogi. Na głowie ma skórzany hełm, z którego zwisają kawałki materiału z wyszytymi jaśniejszymi paskami. Przez klatkę piersiową ma przewieszony pas, do którego przyczepiony jest na plecach kołczan ze strzałami, a z przodu cztery osłonięte sztylety.

Fabuła

Saga Próby

Loke defeats samagui.PNG

Samagui pokonany przez Lokiego

Kiedy Capricorn dowiedział się, że Lucy jest córką jego byłej właścicielki, przywołał łowcę i rozkazał mu znaleźć, a następnie zabić dziewczynę. Został jednak pokonany przez Lokiego zanim zdążył cokolwiek zrobić.

Magia i Umiejętności

Śledzenie: Zoldeo nie bez powodu zainteresował się umiejętnościami sławnego łowcy i uczynił z niego swojego podwładnego. Przywołał go w walce z Lokim, by odnalazł córkę Layli Heartfilii, Lucy. Wygląda na to, że Samagui potrafi wyśledzić wszystko i wszystkich. Capricorn był także święcie przekonany, że po odnalezieniu dziewczyny, łowca nie zawaha się jej zabić, co czyni z niego również dobrego wojownika.

Ekwipunek

Łuk i Strzały:

Sztylety:

Więcej w Fandom

Losowa wiki