Fandom

Fairy Tail Wiki

Salberay

2029stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Salberay jest Exceedem pochodzącym z Extalii.

Wygląd

Salberay to pomarańczowy Exceed o czarnych oczach. Ma wielką, kanciastą głowę, cienkie brwi i wąsy. Ubiera się w czerwoną kamizelkę z białym futrem wokół szyi. Na głowie nosi kowbojski kapelusz.

Osobowość

Przez dłuższy czas mieszkał w południowej części Edolas, przez co miał okropny południowy akcent. Jest jednak świetnym myśliwym.

Fabuła

Saga Edolas

740px-Salberay Talking To Kurubushi.jpg

Salberay rozmawia z Kurubushim

Salberaya poznajemy, kiedy rozdaje ryby piątce młodych Exceedów i rozmawia z Kurubushim o wielkiej gąsienicy.

Jest obecny, kiedy Wendy ostrzega Exceedy o nadciągającym niebezpieczeństwie. Wścieka się, po czym rzuca kamieniami w dziewczynkę i Carlę. Kiedy Królowa wyjawia prawdę o ich rasie, Salberay postanawia chronić Extalię.

792px-Episode 95 - Exceeds apologizing.png

Exceedy proszą o wybaczenie

W czasie uciekania przed królewską armią, Salberay został zmieniony w Lacrimę. Pojawia się później przed Drużyną Natsu i sprawdza, czy wszyscy, którzy zmienili się w kryształ są cali.

Podobnie jak pozostali dowiedział się, że Shagotte i starszyzna wymyślili historię ze Smoczymi Zabójcami, żeby ochronić dzieci przez zagrożeniem, jakie Królowa zobaczyła w swojej wizji. Exceedy przepraszają magów z Fairy Tail za wszystko, co musieli przez nich przejść.

Salberay wraz z innymi Exceedami postanawia poszukać pozostałych przedstawicieli swojej rasy na Ziemi, których wcześniej wysłała tam Królowa Shagotte.

Magia i Umiejętności

Aera (翼 Tsubasa): Salberay posiada parę anielskich skrzydeł jak wszystkie Exceedy. Czas trwania jednak jest limitowany i może on równocześnie przenosić tylko jedną osobę.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki