Fandom

Fairy Tail Wiki

Sagittarius

1968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Sagittarius jest Gwiezdnym Duchem należącym do 12 Kluczy Zodiaku. Jego właścicielką jest Lucy Heartfilia.

Wygląd

GL.jpg

Strzelec według Lucy i Greya. Co ciekawe to Gray zdawał się mieć racje.

Sagittarius wygląda jak czarnowłosy człowiek, przebrany w strój konia. Nosi zielony kubrak i pasiaste spodnie. Na plecach nosi strzały w dłoni trzyma łuk.

Osobowość

Przy każdym pojawieniu się i praktycznie po każdym zdaniu, Sagittarius mówi "Halo, halo" (jap. Moshi, moshi). Jest bardzo poważnym i skupionym Duchem, starającym się w miarę swoich możliwości pomóc swojemu właścicielowi.

Historia

Klucz Strzeleca, Lucy zdobyła jako nagrodę za wykonanie zadania na Wyspie Galuna. Jako jedyna otrzymała zapłatę za trud, ponieważ Erza odmówiła przyjęcia zapłaty pieniężnej, jakoż że nie było to oficjalna misja.

Magia i Umiejętności

Sagittarius's attack.jpg

Atak Strzelca

Łuk: Sagittarius, jak można podejrzewać, jest doskonałym łucznikiem, potrafiącym trafić nawet z dużej odległości w cel.

Ciekawostki

  • Przy rozważaniu, jak ewentualnie, mógłby wyglądać Sagittarius, Lucy stwierdziła, że będzie on przypominał Centaura, Gray, człowieka z głową konia (bardzo się nie pomylił), a Natsu wyobraził sobie kwiatopodobną istotę z poprzedniej historii Mashimy, Rave Mastera.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki