FANDOM

Następna:

Sting Eucliffe kontra Abyss Horn

Sabertooth kontra Złodzieje biżuterii
Zwycięstwo Sabertooth
Saga:

Fairy Tail Gaiden: Bliźniacze Smoki z Sabertooth

Miejsce:

nieznane

Wynik:

Zwycięża Sabertooth

Strony
  • Złodzieje Biżuterii
Moce i Umiejętności

Orga Nanagear

Rogue Cheney

Rufus Lohr

Minerva Orlando

Złodzieje biżuterii

  • Walka wręcz
Poniesione Szkody
  • Sabertooth nie odnosi żadnych obrażeń
  • Złodzieje są powierzchownie ranni
  [Źródło]

Sabertooth kontra Złodzieje biżuterii to walka między magami Sabertooth a złodziejami, którzy napadli na pewien sklep z biżuterią. Rozgrywa się w spin-offie Fairy Tail Gaiden: Bliźniacze Smoki z Sabertooth.

Prolog

Sabertooth przybywa na pomoc, dowiadując się o grupie przestępców, którzy napadli na sklep z biżuterią.

Walka

Po przybyciu na miejsce, Sting chce rozpocząć walkę, ale przeszkadza mu w tym uderzenie Orgy, który od razu używa Działa Atomowego Pioruna Boga Błyskawicy, zdejmując przy tym pierwszych przeciwników. Następnie Rogue atakuje Cięciem Cienistego Smoka, Rufus używa Uzębionych Filarów Turbulencji, a Minerva zaklęć z zakresu swojej magii, Territory. W walce uczestniczą również Lector i Frosch, używając w tym celu patyków. Walka kończy się widocznym zwycięstwem członków gildii Sabertooth, którą obserwował reporter Jason.

Następstwa

Jason jest zachwycony walką odbytą przez Sabertooth, twierdząc, że wzięli w niej udział wszyscy ważni członkowie gildii. W tym samym czasie Yukino pociesza Stinga, który jest załamany tym, że nie wziął udziału w walce. Następnie wszyscy przenoszą się do gildii, gdzie Jason przeprowadza artykuł z magami Sabertooth.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki