Fandom

Fairy Tail Wiki

Sabertooth

2064strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij
Sabertooth Banner.png
Sabertooth
Kanji

剣咬の虎(セイバートゥース)

Wymowa

Seibātūsu

Symbol

Symbol Sabertooth

Mistrz

Sting Eucliffe

Typ

Legalna Gildia

Lokalizacja

Fiore

Sabertooth (剣咬の虎(セイバートゥース), Seibātūsu) była najpotężniejsza Gildia w Fiore.[1]

Opis

Yukino's Excommunication.png

Jiemma wyrzuca Yukino

Była "najsilniejsza gildia w Fiore" dowodzona była przez ówczesnego Mistrza Jiemmę. Panowały tam żelazne zasady: każdy członek, który splami dobre imię Szablozębnych zostanie surowo ukarany, jeśli przegra jakąś walkę może zostać nawet wyrzucony z gildii, Jiemma przy wyrzucaniu członków z gildii upokarzał ich, jak widać na przykładzie Yukino Agurii, która zmuszona była do rozebrania się na oczach swoich towarzyszy po czym została wyrzucona za przegraną z Kagurą Mikazuchi.

Sabertooth wydaje się mieć co najmniej kilkudziesięciu silnych członków, wśród, których znajduje się piątka niesamowicie potężnych magów odpowiedzialnych za niegdysiejszy status Najsilniejszej Gildii. W przeciwieństwie do Fairy Tail, którzy przyjmują nowych członków bez jakichkolwiek wymogów, Sabertooth wydaje się mieć wysokie oczekiwania co do magów chcących dostać się do gildii, Yukino dostała się do Szablozębnych dopiero po roku. Jednak, Exceedy, Lector i Frosch pomimo braku jakichkolwiek umiejętności bojowych zostały przyjęte do Sabertooth. Jiemma wydawał się nie zdawać sobie sprawy z ich obecności dopóki nie zaczął z nimi rozmawiać, może to znaczyć, że Mistrz gildii nie jest jedyną osobą, która odpowiada za przyjmowanie nowych członków.

Po odebraniu im tytułu najsilniejszej gildii przez Fairy Tail i po uratowaniu Lectora, bezlitośni członkowie gildii zaczynają zdawać sobie sprawę z wartości takich jak przyjaźń. Po ucieczce Mistrza Jiemmy nowym Mistrzem zostaje prawdopodobnie najsilniejszy członek gildii, Sting Eucliffe.

Lokalizacja i Budynek

Sabertooth's HQ.png

Siedziba Szablozębnych

Obecna lokalizacja Sabertooth jest nieznana. Jednak można domyślić się, że budynek gildii znajduje się na górzystym terenie; siedziba Szablozębnych w mandze jest pokazana wśród gór i skał. Przed budynkiem znajduje się duży transparent ze znakiem Sabertooth. Siedziba Szablozębnych jest bardzo dużą budowlą składającą się z małych poszczególnych budynków, które w niektórych miejscach stoją na sobie co nadaje budowli kształt "piramidy". Budynek zdobi wiele fasad, kolumn, łuków i okien. Na górze "piramidy" stoi wielka statua przedstawiająca Szablozębnego Tygrysa, który ma otwarty pysk i pokazuje ostre kły.

Niedaleko budynku gildii rosną nieliczne krzewy i rośliny. W pobliżu znajduje się kilka budynków nie należących do "piramidy".

Historia

W X784 roku byli mało znaczącą gildią. Wiedząc o zniknięciu magów z Fairy Tail po wydarzeniach na Wyspie Tenrō, Mistrz Szablozębnych przyjął pięcioro nowych potężnych członków: Stinga Eucliffe, Rogue Cheneya, Rufusa Lohr, Orgę Nanageara i Minervę.[2] Ich obecność pozytywnie wpłynęła na rozsławienie Sabertooth, które z czasem uczynili najsilniejszą gildią w Fiore.[1] Niestety ten tytuł został im odebrany przez Fairy Tail w czasie Wielkiego Turnieju Magicznego.

Siła

Sabertooth Last Day of Grand Magic Games.jpg

Drużyna Sabertooth wkracza na arenę

Od roku X791, Sabertooth jest uznawana za najsilniejszą gildię w Fiore, przewyższa wiele wspaniałych i silnych gildii takich jak: Lamia Scale, Blue Pegasus oraz Fairy Tail (poprzedni posiadacze miana najsilniejszej gildii). Za siłę i reputację gildii odpowiada tylko piątka magów, którzy posiadają bardzo potężne moce magicze: Bliźniacze Smoki z Sabertooth: Sting Eucliffe i Rogue Cheney, dwójka Zabójców Smoków należących do Trzeciej Generacji, która uczyła się magii od prawdziwych Smoków oraz ma zaimplantowaną Smoczą Lacrimę w ciele. Ich siła jest uznawana nawet przez Króla Fiore, który chciał zobaczyć ich walkę później mówiąc, że "zostawia najlepsze na koniec". Inni magowie z "elity" Sabertooth to Rufus Lohr i Orga Nanagear, którzy posługują się magią Tworzenia Wspomnień (Rufus) oraz Magii Zabójcy Bogów Błyskawicy (Orga). Drużyna Sabertooth w Wielkim Turnieju Magicznym zdobyła pierwsze miejsce w "Podniebnym Labiryncie", pokonując drużyny z bardzo silnymi magami (Lamia Scale - Jura Neekis, Fairy Tail - Laxus Dreyar), chociaż elita z Sabertooth nie była wtedy w komplecie (Yukino Aguria zastępowała nieobecną przez kilka dni Minervę).

Członkowie

Nazwa Ranga Drużyna Status
JiemmaMistrz GildiiBrakByły
Sting EucliffeMistrz GildiiBliźniacze Smoki z SabertoothAktywny
DobengalMagBrakAktywny
FroschMagBrakAktywny
LectorMagBrakAktywny
Minerva OrlandMagBrakAktywna
Orga NanagearMagBrakAktywny
Rogue CheneyMagBliźniacze Smoki z SabertoothAktywny
Rufus LoreMagBrakAktywny
Yukino AgriaMagBrakAktywna
FingersMagBrakMartwy

Odniesienia

  1. 1,0 1,1 Manga Fairy Tail: Rozdział 258, strona 9
  2. Manga Fairy Tail: Rozdział 281, strona 14

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki