Fandom

Fairy Tail Wiki

Rufus Lore

2082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Rufus Lore jest magiem należącym do byłej najsilniejszej gildii w Fiore, Sabertooth.

Wygląd

Rufus Lore GMG.png

Wygląd Rufusa

Rufus jest szczupłym młodym mężczyzną średniego wzrostu o długich i prostych blond włosach sięgających mu poniżej pleców. Są one związane pod koniec dużą i ciemną frotką. Fragment jego twarzy zakrywają dwa pasma włosów, które do ramion ułożone są w dół, zaś później układane są do tyłu i dołączane do reszty. Rufus posiada głębokie i skośne czarne oczy. Większość jego górnej części twarzy (nie licząc oczu i czoła) zakrywana jest przez czerwoną maskę ze złotymi zakończeniami, która wygląda dość typowo dla włoskiego teatru. W dodatku owe zdobienie zakrywa górną część jego nosa, oraz okrąża oczy, co tylko dodaje Rufusowi teatralnego wyglądu. Rufus często pokazywany jest w pozycji, w której trzyma swoje ręce ugięte w łokciu z tyłu opierając jej na plecach.

Ubiór Rufusa bardzo przypomina strój jednego z muszkieterów; nosi na sobie długą, czerwoną kamizelkę ze złotymi wykończeniami, która kończy się mniej-więcej na wysokości kolan, którą nakłada na białą koszulę z długimi rękawami. Nosi również krawat składający się z trzech warstw tkaniny, które barwą doskonale komponują się z jego koszulą. Rufus nosi na sobie jasne, plisowane spodnie, które schowanych wewnątrz lekkich butów z dużymi mankietami. Strój Lohra zakończony jest dużym kapeluszem w czerwonej barwie, którego brzegi wykończone są złotą nicią. Na owej ozdobie znajdują się również duże pióra o lekko-różowawej barwie.

Osobowość

Rufus wydaje sie by bardzo teatralny, jego zachowanie prawie zawsze jest ekstrawaganckie. Jego pozy i wypowiedzi sprawiają, że ludzie w jego otoczeniu mają wrażenie, jakby grał w jakiejś sztuce teartalnej. Czasami wypowiada się na temat rzeczy w jego otoczeniu w dość poetycki sposób. Można też zauważyć, że jego zachowania są czasami chytre, co można wywnioskować na przykładzie, kiedy podczas Ukrycia w Wielkim Turnieju Magicznym zauważył na przykładzie Juvii Lockser i Graya Fullbustera, że można wykorzystać swojego towarzysza przeciwko sobie. Ze względu na jego pamięć, którą zyskał dzięki swojej Magii Tworzenia Wspomnień Rufus ma tendencje do używania w rozmowie z innymi słów "przypomniałbyś sobie" lub doradzania, by coś sobie zapamiętać. Jego Magia daje mu wiarę w swoje możliwości, co w konsekwencji czyni go bardzo wyluzowanym nawet podczas walki, w której naraża się na atak ze strony przeciwnika.

Z jego Karty Gildiowej możemy się dowiedzieć, że lubi wiersze, ale nie lubi notatników.

Fabuła

Saga Wielki Turniej Magiczny

Rufus pojawia się na arenie wraz z pozostałymi członkami drużyny. Zamierza wziąć udział w pierwszej konkurencji Turnieju. Tłum wiwatuje, kiedy słyszy, że poeta, śpiewający do szkarłatnego księżyca będzie reprezentował Sabertooth.

Przed rozpoczęciem "Ukrycia" odpowiada Nulptingowi, iż przyjaźń stanie się największą słabością magów z Fairy Tail. Okazuje się, że pierwsza konkurencja polega na zabawie w chowanego, tyle że utrudnieniem mają być spacerujące po mieście klony. W przeciwieństwie do pozostałych uczestników, Rufus po prostu stoi na szczycie jednego z budynków, obserwując i analizując ich poczynania. Kiedy ujawnia swoją lokalizację, krytykuje organizatorów za stworzenie tak prostej gry. Następnie rzuca zaklęcie Noc Spadających Gwiazd, posługując się swoją magią Tworzenia Wspomnień. Trafia we wszystkich przeciwników, poza Nulptingiem, który próbuje go zaatakować. Okazuje się jednak, że celował we wspomnienie Rufusa, a nie w niego osobiście. Mężczyzna zdobywa dziesięć punktów dla Sabertooth, zapewniając im pierwsze miejsce.

Po rozpoczęciu walki Orgi, Rufus postanawia "zapamiętać" magię War Crya. Kiedy mag z Quatro Cerberus zamierza rzucić swoją Magię Łez, Sting pyta Rufusa, czy Orga będzie w stanie zrobić unik. Lohr spokojnie odpowiada, iż nie ma pojęcia.

Jest jednym ze świadków wtargnięcia Natsu Dragneela do ich siedziby, który wyzwał na pojedynek Mistrza Sabertooth, Jiemmę.

Magia i Umiejętności

Memory-Make.png

Rufus posługuje się swoją magią

Tworzenie Wspomnień (メモリメイク Memori Meiku): Rodzaj Magii Tworzenia, która pozwala mu na dowolne wykorzystywanie swojej pamięci. Mężczyzna jest w stanie zgromadzić wiele informacji o swoich przeciwnikach, zlokalizować ich i zaatakować z dowolnej odległości. Potrafi również tworzyć kopie samego siebie, które co prawda nie mogą wykonywać żadnych ataków fizycznych, ale posługują się magią. Tworzenie Wspomnień jest powszechnie postrzegane jako potężna i przerażająca magia.

  • Noc Spadających Gwiazd: Rufus tworzy kilka promieni świetlnych, które wyglądają jak spadające gwiazdy i atakuje nimi swoich przeciwników.
  • Tworzenie Wspomnień: Klon: Rufus za pomocą siły własnego umysłu tworzy swojego klona wykorzystując do tego wspomnienia przeciwnika.

Zwiększona Percepcja: Rufus jest niezwykle spostrzegawczy i uważnie obserwuje otoczenie. Jako jedyny zidentyfikował wszystkich innych uczestników "Ukrycia" w tłumie klonów. Zwrócił uwagę nawet na sposób stawiania przez nich kroków i rytm bicia serca.

Zwiększona Czujność: Rufus pokazał, że potrafi wyczuwać aurę magiczną innych ludzi, wskazując dokładnie miejsce, w w jakim się znajdują. Wykorzystał tę umiejętność podczas pierwszej rozgrywki Wielkiego Turnieju Magicznego, identyfikując konkurentów i odróżniając ich od tłumu klonów. Warto wspomnieć, że Erza Scarlet, mag klasy S z Fairy Tail, zauważyła, iż nie jest to łatwe zadanie.

Walki i Wydarzenia

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki