Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 9 (Bliźniacze Smoki z Sabertooth)

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Nie lubię siostrzyczki to dziewiąty rozdział mangi Kyōty Shibano, Fairy Tail Gaiden: Bliźniacze Smoki z Sabertooth, będącej spin-off'em mangi Fairy Tail.

Fabuła

Przeciwniczka Yukino.png

Przeciwniczka Yukino

Mieszkańcy Obstone atakują Yukino, która stara się uniknąć ich uderzeń. Wiedząc, że coś jest nie tak z miastem, postanawia to sprawdzić, ale wcześniej planuje unieszkodliwić ludzi. Wyciąga klucz i przyzywa gwiezdne duchy, Pisces, które wedle jej słów unieszkodliwiają mieszkańców wioski. Wtedy Yukino wyczuwa, że mimo iż w mieszkańcach jest magia, ich ataki są niemagiczne. Planuje zamknąć bramę, ale nie udaje jej się to. Zamiast tego to ona staje się obiektem ataku ryb. Dowiaduje się od dziewczynki, że naznaczyła ona zarówno Pisces, jak i wszystkich mieszkańców wioski. Z ich pomocą próbuje zaatakować Yukino po raz kolejny, ale Aguria robi unik. Dziewczynka wspomina też o swoim starszym bracie, który aktualnie walczy ze Stingiem. Następnie uświadamia sobie, że powiedziała za dużo, toteż planuje zlikwidować Yukino, żeby nie narazić się na gniew brata. Atakuje ją, podczas gdy Aguria bezskutecznie próbuje przymusowego zamknięcia bramy. Wtedy pojawia się Minerva, która chroni ją przed atakiem.

Postacie

  1. Mieszkańcy Obstone
  2. Yukino Aguria
  3. Pisces
  4. Daiya
  5. Sting Eucliffe (wyobrażenie)
  6. Minerva Orlando

Walki

Użyta Magia, Zaklęcia, Umiejętności, Bronie i Przedmioty

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

  • Brak

Użyte Umiejętności

  • Walka wręcz

Użyte Bronie

  • Młot

Użyte Przedmioty

Więcej w Fandom

Losowa wiki