Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 7 (Bliźniacze Smoki z Sabertooth)

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Klatka na tygrysa to siódmy rozdział mangi Kyōty Shibano, Fairy Tail Gaiden: Bliźniacze Smoki z Sabertooth, będącej spin-off'em mangi Fairy Tail.

Fabuła

Minerva mówi o Obstone.png

Minerva mówi o Obstone

Minerva powraca z misji i jest witana przez resztę gildii. Zauważa Rogue'a i zdziwiona pyta go, czemu nie jest ze Stingiem. Mag oznajmia, że już nie są Bliźniaczymi Smokami, a Dobengal wyjaśnia, że się pokłócili. Dodaje, że Sting poszedł na misję z Yukino. Kilka dziewczyn pokazuje jej kopię zlecenia i dodaje, że jest to misja w Mieście Klejnotów. Minerva mówi, że była tam kilka razy, a wtedy zauważa w zleceniu coś, co ją niepokoi.

Tymczasem Lector niesie niezdolnego do ruchu Stinga, który próbuje mu wyjaśnić, że czuje się tak, jakby coś nagle zaczęło tłumić jego moc. Lector proponuje jak najszybciej wydostać się z kopalni, ale zostaje to udaremnione przez nagły atak. Sting i Lector zostają uwięzieni, a wtedy pojawia się ktoś jeszcze.

Yukino w potrzasku.png

Yukino otoczona

W tym czasie Yukino dostrzega, że kamienie z klątwami zaczynają świecić. Pojawia się dziewczynka, która pyta ją o to, co się stało. Yukino z początku chce ją spytać o skały, ale szybko zmienia zdanie i gwałtownie odsuwa się od niej, wyczuwając od niej taką samą magię, jak od kamieni z klątwami. Wtedy zostaje otoczona przez mieszkańców miasta.

Postacie

Walki

Użyta Magia, Zaklęcia, Umiejętności, Bronie i Przedmioty

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

  • Brak

Użyte Umiejętności

  • Brak

Użyte Bronie

  • Brak

Użyte Przedmioty

  • Kamienie z klątwą

Więcej w Fandom

Losowa wiki