Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 6 (Bliźniacze Smoki z Sabertooth)

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Tajemnica kamiennego miasta to szósty rozdział mangi Kyōty Shibano, Fairy Tail Gaiden: Bliźniacze Smoki z Sabertooth, będącej spin-off'em mangi Fairy Tail.

Fabuła

Sting deklaruje pozbycie się golema.png

Sting deklaruje pozbycie się golema

Burmistrz Topaz tłumaczy Stingowi, Lectorowi i Yukino co stało się z miastem Obstone. Mówi o tym, że przez golema ludzie uciekli z kopalni i nie mogli zbliżyć się do nich ponownie, a co za tym idzie wykonywać swojej pracy. Wszystkie podjęte przez nich próby pozbycia się golema nie wypaliły. Sting dodaje mu otuchy, mówiąc, że szybko poradzi sobie z problemem.

Yukino proponuje, że w czasie, w którym Sting będzie walczył z golemem, ona rozejrzy się po mieście, chcąc sprawdzić wcześniej trapiącą ją rzecz. Sting i Lector nie mają nic przeciwko, chociaż Lector zastanawia się, co mogło tak zmartwić towarzyszkę. Następnie Topaz upewnia się, kiedy pojawi się drugi Smoczy Zabójca. Burmistrz wątpi w to, czy Sting da radę w pojedynkę. Po krótkim pokazie swoich umiejętności, Eucliffe zapewnia, że poradzi sobie sam. Udaje się do kopalni, gdzie rozpoczyna walkę z golemem.

Kamienie z klątwą.png

Kamienie z klątwą znalezione przez Yukino

W tym czasie Yukino przemierzając miasto odnajduje tajemnicze kamienie z wyrytymi na nimi klątwami. Jest zdziwiona, że w mieście, w którym ludzie pracują jedynie z pomocą własnych rąk znalazła coś związanego z magią.

Sting szybko pokonuje golema, zaskoczony tym, jak słaby był. Lector zapewnia, że nie jest to wina słabości przeciwnika, tylko siły Stinga. Chłopak od razu w to wierzy i proponuje wrócić do burmistrza, żeby poinformować go o skończonej pracy. Wtedy, ku zaskoczeniu Lectora, bezwładnie upada na ziemię.

Postacie

  1. Topaz
  2. Yukino Aguria
  3. Lector
  4. Sting Eucliffe

Walki

  • Brak

Użyta Magia, Zaklęcia, Umiejętności, Bronie i Przedmioty

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

Użyte Umiejętności

  • Walka wręcz

Użyte Bronie

  • Brak

Użyte Przedmioty

  • Brak

Więcej w Fandom

Losowa wiki