Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 5 (Bliźniacze Smoki z Sabertooth)

1968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Drużyna podzielona?! to piąty rozdział mangi Kyōty Shibano, Fairy Tail Gaiden: Bliźniacze Smoki z Sabertooth, będącej spin-off'em mangi Fairy Tail.

Fabuła

Kłótnia Stinga i Rogue'a.png

Kłótnia Bliźniaczych Smoków

Rogue i Sting kłócą się, w wyniku czego rozwiązują duet Bliźniaczych Smoków Sabertooth. Yukino bezskutecznie próbuje ich uspokoić. Orga i Rufus próbują się dowiedzieć, o co chodzi, a Lector podejmuje próbuję wyjaśnienia im tego. Wychodzi na jaw, że Sting zjadł kwiatki, które Frosch przygotował specjalnie dla Rogue'a. Mistrz nie widzi w tym problemu, z kolei Orga jest zszokowany. Lector tłumaczy mu, że Sting zjadł je, bo były białe. Wtrąca się Frosch i próbuje przekonać Rogue'a, że nie przeszkadza mu to, ale w końcu zaczyna płakać. Rogue przytula go, podczas gdy Orga obwinia Stinga za to, że nawet kot przez niego płacze. Zdenerwowany mistrz gildii zabiera Lectora na misję, a Rogue kąśliwie mówi mu, że może już nie wracać.
Yukino mówi o Obstone.png

Yukino mówi o Obstone

Sting idzie na misję z Lectorem i Yukino. Yukino wyczytuje z ogłoszenia wystosowanego przez miasto Obstone, że polega ona na pokonaniu golema z kopalni i jest ona przeznaczona dla Bliźniaczych Smoków. Sting tłumaczy się, że faktycznie widzi swój błąd, ale krytykuje pochopną decyzję Rogue'a. Dziekuje też Yukino za to, że poszła z nim na misję zamiast Smoka Cienia. Kiedy rozmawiają o misji Yukino tłumaczy mu, że Ostone jest znane jako Miasto Klejnotów i że zawsze chciała je zobaczyć. Jednak na miejscu okazuje się, że miasto nie jest tak piękne, jak Yukino słyszała. Dziewczyna twierdzi też, że coś ją niepokoi, ale kiedy chce wyjaśnić to Stingowi, Lector zaczepia małą dziewczynkę i pyta ją o burmistrza. Sting pokazuje znak gildii i wyjaśnia, że przybyli z Sabertooth, aby pokonać golema. Wtedy pojawiają się mieszkańcy miasta i entuzjastycznie witają zaskoczonych magów.

Postacie

Walki

  • Brak

Użyta Magia, Zaklęcia, Umiejętności, Bronie i Przedmioty

Użyta Magia

  • Brak

Użyte Zaklęcia

  • Brak

Użyte Umiejętności

  • Brak

Użyte Bronie

  • Brak

Użyte Przedmioty

  • Brak

Więcej w Fandom

Losowa wiki