Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 444

2064strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Cesarz Spriggan jest czterysta czterdziestym czwartym rozdziałem mangi Hiro Mashimy, Fairy Tail.

Mest teleportuje Drużynę Natsu do Świątyni Olympii, gdzie spotykają Angel, szpiega który zna miejsce pobytu Makarova. W międzyczasie, w Vistarion, Makarov rozmawia o Sprigganie z Yajeelem i po chwili dowiaduje się, że cesarzem powracającym do imperium po roku nieobecności jest Zeref.

Fabuła

Podczas gdy magowie Fairy Tail pomagają ludziom znaleźć się na łodzi, Erza rozmyśla o sile Brandish μ. Po chwili, Mest używa swojej Magii Teleportacji, aby przenieść magów pod wodę, do budynku w którym ma spotkać się z tajemniczym szpiegiem. Kiedy zaczęli się zastanawiać co robić, gmach zmienił swój kształt i zaczął szybko się przemieszczać. Szpiegiem okazuje się być Sorano, która wita magów w Świątyni Olympii. Angel mówi im, że musi wyświadczyć Mestowi przysługę i zaprowadzić ich do Makarova.

Tymczasem, w stolicy Imperium Albareth, były mistrz Fairy Tail gra w karty z Yajeelem, głowiąc się nad osobą cesarza, który traktuje go jak gościa i jest otwarty na negocjacje. Okazuje się że nie jest tyranem, za jakiego go miał rok temu. Makarov ostatecznie przegrywa grę i chwali umiejętności swojego przeciwnika. Nagle, słyszą ogłoszenie o powrocie cesarza Spriggana, po roku jego nieobecności. Yajeel próbuje uspokoić Makarova, lecz ten jest w szoku po odkryciu, że cesarzem jest Zeref we własnej osobie.

Postacie

Walki i Wydarzenia

  • Brak

Użyta Magia, Zaklęcia i Umiejętności

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

  • Brak

Użyte Umiejętności

  • Brak

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki