FANDOM

Cesarz Spriggan jest czterysta czterdziestym czwartym rozdziałem mangi Hiro Mashimy, Fairy Tail.

Mest teleportuje Drużynę Natsu do Świątyni Olympii, gdzie spotykają Angel, szpiega który zna miejsce pobytu Makarova. W międzyczasie, w Vistarion, Makarov rozmawia o Sprigganie z Yajeelem i po chwili dowiaduje się, że cesarzem powracającym do imperium po roku nieobecności jest Zeref.

Fabuła

Podczas gdy magowie Fairy Tail pomagają ludziom znaleźć się na łodzi, Erza rozmyśla o sile Brandish μ. Po chwili, Mest używa swojej Magii Teleportacji, aby przenieść magów pod wodę, do budynku w którym ma spotkać się z tajemniczym szpiegiem. Kiedy zaczęli się zastanawiać co robić, gmach zmienił swój kształt i zaczął szybko się przemieszczać. Szpiegiem okazuje się być Sorano, która wita magów w Świątyni Olympii. Angel mówi im, że musi wyświadczyć Mestowi przysługę i zaprowadzić ich do Makarova.

Tymczasem, w stolicy Imperium Albareth, były mistrz Fairy Tail gra w karty z Yajeelem, głowiąc się nad osobą cesarza, który traktuje go jak gościa i jest otwarty na negocjacje. Okazuje się że nie jest tyranem, za jakiego go miał rok temu. Makarov ostatecznie przegrywa grę i chwali umiejętności swojego przeciwnika. Nagle, słyszą ogłoszenie o powrocie cesarza Spriggana, po roku jego nieobecności. Yajeel próbuje uspokoić Makarova, lecz ten jest w szoku po odkryciu, że cesarzem jest Zeref we własnej osobie.

Postacie

Walki i Wydarzenia

  • Brak

Użyta Magia, Zaklęcia i Umiejętności

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

  • Brak

Użyte Umiejętności

  • Brak

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki