Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 377

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Gniew Niebiańskiego Smoka jest 377 rozdziałem mangi autorstwa Hiro Mashimy, Fairy Tail.

Atakując Ezela całą swoją siłą, Wendy udaje się go pokonać (nawet po tym jak ten wchodzi w Tryb Ataku Cięciem) oraz zniszczyć Twarz. Jednakże, pomimo tego, że z Twarzy nie zostaje nic prócz gruzu, urządzenie kontynuuje odliczanie do całkowitej aktywacji, która unicestwi magię na całym kontynencie. Wyczerpana i zasmucona Wendy zdaje sobie sprawę z tego, że nie ma siły by powstrzymać broń.

Streszczenie

Wendy pokonuje Ezela i niszczy Twarz.png

Wendy niszczy Twarz i pokonuje Ezela

Po aktywowaniu Smoczej Siły, Wendy zaczyna rewanżować się Ezelowi za jego poprzednie brutalne ataki, kopiąc go, bijąc i przemieszczając się przy tym po całej jaskini z niesamowitą prędkością. Po uwolnieniu dużej ilości prądów powietrza, Smocza Zabójczyni atakuje Ezela, który pod wpływem siły wiatru wbija się w sklepienie jaskini. Gdy Wendy po ataku miękko ląduje na ziemi, Carla zaczyna zachwycać się jej nowo-przebudzonymi mocami. Jednak niewzruszony atakiem dziewczynki Ezel rzuca się w jej stronę po raz kolejny. Kiedy Carla przypomina walczącej Marvell o małej ilości czasu jaki im pozostał do aktywacji Twarzy, Wendy odpowiada, że dobrze o tym wie i zakończy wszystko jednym uderzeniem. Dziewczynka używa Lśniącej Fali: Niebiańskie Wiertło, lecz w ostatniej chwili Ezel w swoim Tryb Ataku Cięciem przecina zaklęcie i rani Marvell. Przerażona obrotem spraw Carla raz jeszcze przypomina Smoczej Zabójczyni o Twarzy. Słysząc słowa przyjaciółki fizycznie wyczerpana dziewczynka zbiera swoje ostatnie siły i tworzy kolejne prądy powietrza, które zbierają się wokół niej i Ezela. Gdy sfrustrowany demon bezskutecznie próbuje przeciąć się przez zaklęcie, skumulowany przez Wendy wiatr zaczyna szybko wirować i uderza w Ezela i Twarz, niszcząc magiczną bombę i pokonując demona.

Widząc pokonanego Ezela i zniszczoną Twarz, Wendy i Carla uśmiechają się do siebie. Ich radość nie trwa jednak długo, zauważają bowiem, że mimo zniszczenia bomby odliczanie do jej całkowitej aktywacji wciąż trwa. Marvell próbuje wstać i iść w kierunku Twarzy, lecz z wyczerpania upada na ziemię, szybko zdając sobie sprawę z tego, że nie ma wystarczająco dużo siły by wyłączyć bombę. Kiedy Sześcian zaczyna trząść się pod wpływem Twarzy, Franmalth zaczyna głośno śmiać się na myśl o zbliżającym się końcu Magii. W tym samym czasie płacząc Wendy przeprasza swoich walczących przyjaciół za to, że nie potrafiła zatrzymać Twarzy.

Postacie

  1. Wendy Marvell
  2. Carla
  3. Ezel
  4. Natsu Dragneel
  5. Lucy Heartfilia
  6. Happy
  7. Franmalth

Walki i Wydarzenia

Użyte Magia, Klątwy, Zaklęcia i Umiejętności

Użyta Magia

Użyte Klątwy

Użyte Zaklęcia

Użyte Umiejętności

  • Smocza Siła (竜の力 (ドラゴンフォース) Doragon Fōsu)
  • Forma Demona

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki