Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 373

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Pozwól Żyć lub Pozwól Umrzeć jest 373 rozdziałem mangi autorstwa Hiro Mashimy, Fairy Tail.

Podczas gdy Fairy Tail wdziera się do Sześcianu w poszukiwaniu swoich towarzyszy, Natsu rozmawia z Zerefem, który ostrzega go o sile E.N.D. W tym samym czasie Erza rozpoczyna zaciętą walkę z Kyouką. Lisanna i Mirajane spotykają Saylę, która poprzysięga, że zemści się na nich za to, że Elfman ją zawiódł. Do pomieszczenia kontrolnego Tartarus przybywają Wendy i Lucy, które spostrzegają, że Twarz już została aktywowana. Kiedy ruszają by dezaktywować broń, drogę zagradza im Keith.

Streszczenie

Zeref ostrzega Natsu.png

Zeref ostrzega Natsu przed E.N.D.

W zaciemnionych korytarzach Sześcianu, Natsu staje twarzą w twarz z Mrocznym Magiem, Zerefem , który wita go w swojej bibliotece, Tartarus. Mag komentuje, że choć stworzył demony, to nie on stworzył tę gildię, lecz E.N.D. Rozpoznawszy imię E.N.D., Natsu mówi, że jego ojciec, Igneel, próbował go zabić, a Zeref wypomina Dragneelowi że nie udało mu się to. Zirytowany jego słowami, Natsu krzyczy, że spełni wolę swojego ojca i zabije E.N.D. Wyciąga miecz i tnie twarz Zerefa. Niewzruszony i nietknięty atakiem chłopaka Zeref patrzy jak miecz łamie się natrafiwszy na jego policzek. Po chwili mówi, że Natsu ma moc by zabić E.N.D., lecz musi pamiętać, że E.N.D. był silniejszy niż Igneel i nie powinien go lekceważyć. Skonfundowany Dragneel słucha, kiedy Zeref żegna się z nim i komentuje, że to nieuprzejme z jego strony iż przybył do gildii by zobaczyć się z Natsu wiedząc, jak wiele Tartarus robi by go odnaleźć. Znikając, Zeref zastanawia się na głos, którego z nich spotka ponownie E.N.D. czy Natsu.

W tym samym czasie uradowani członkowie Fairy Tail witają Erzę. Wyjaśniają jej, że Elfman ma się dobrze i szybko wskakują do uprzednio stworzonej przez nią dziury by odnaleźć Natsu, Lisannę i Mirajane. Kiedy Lucy i Erza próbują do nich dołączyć, Scarlet zostaje schwytana w pazury Kyouki, która uderza nią o ziemię mówiąc, że zaczęła jej się podobać. Erza szybko krzyczy do Lucy, że pieczęć Twarzy została złamana. Nakazuje jej znaleźć sposób na włączenie jej, po czym odwraca się do Kyouki i rozpoczyna z nią zaciętą walkę.

Wendy spostrzega odliczanie do aktywacji Twarzy.png

Wendy odkrywa, że Twarz aktywuje się za 41 minut

Wewnętrz laboratorium Tartarus, Lisanna odnajduje Mirajane. Kiedy Lisanna mówi siostrze, że ona i Elfman zostali porwani, do pomieszczenia wchodzi Sayla. Strauss mówi Mirajane by uważała gdyż Sayla potrafi kontrolować ludzkie ciała. Gdy kobieta zasłania swoją młodszą siostrę przed demonem, Sayla mówi, że kazała Elfmanowi wysadzić gildię Fairy Tail w powietrze, czym szokuje siostry. Informuje członkinie Fairy Tail, że ku jej niezadowoleniu, nikt nie zginął. Sayla zaczyna zgrzytać zębami na myśl o tym, że musiała wstydzić się porażki Elfmana przed Kyouką, stwierdzając, że jako rekompensatę za jego błąd, zabije jego siostry. Mirajane w odpowiedzi uśmiecha się szaleńczo, powtarzając jej słowa z gniewem.

W pobliskiej sali kontrolnej Sześcianu, Franmalth oblicza położenie Twarzy, nieco zaskoczony tym, że broń znajduje się znacznie dalej od miejsca, w którym myśleli, że jest. Słysząc, że ktoś się zbliża, demon szybko się chowa. W tym samym momencie do pokoju wchodzą Lucy, Wendy, Happy i Carla, zauważając, że, tak jak mówiła Erza, Twarz została rozpieczętowana. Gdy Lucy zaczyna patrzeć na monitory, ukryty Franmalth komentuje, że Ezel bardzo szybko wykonał swoje zadanie jakim było włączenie broni. W tym samym czasie Wendy odkrywa, że Twarz już została włączona i pozostało im 41 minut do jej aktywacji. Zauważywszy, że Twarz można wyłączyć tylko ręcznie, Lucy i Wendy decydują się udać na miejsce, by zatrzymać urządzenie. Kiedy próbują wyjść z pokoju, na ich drodze staje Keith, który przestrasza jej swoim wyglądem i stwierdzeniem, że "kobiety Fairy Tail niedługo staną się trupami".

Postacie

Walki i Wydarzenia

Użyte Magia, Zaklęcia i Umiejętności

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

Użyte Umiejętności

  • Walka mieczem

Użyte Bronie

  • Miecz

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki