Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 372

1966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wyrwa jest 372 rozdziałem mangi autorstwa Hiro Mashimy, Fairy Tail

Kiedy Lisanna i Natsu udają się do laboratorium by odnaleźć Mirajane, Erza konfrontuje się z zakutą przez nią w łańcuchy Kyouką, która opowiada jej o planie Tartarus: usunięciu magii, aby demony mogły być przy Zerefie. Korzystając z oszołomienia Scarlet, Kyouka wyłamuje łańcuchy i rzuca się w jej stronę. Gdy kobiety zaczynają walczyć, Erza uderza Kyoukę ogromną włócznią. W dolnej części Sześcianu, członkowie Fairy Tail zastanawiają się jak dostać się do bazy Tartarus znajdującej się w górnej części latającej wyspy. Nagle, przez Sześcian przebija się walcząca z Kyouką Erza, która robi w nim gigantyczną dziurę, umożliwiającą magom dostanie się do siedziby mrocznej gildii. W tym samym czasie, Natsu i Lisanna rozdzielają się. Dragneel na swojej drodze spotyka dawnego wroga, Zerefa.

Streszczenie

Pojmana Kyouka.png

Uwięziona Kyouka

Po tym jak Kyouka zostaje zakuta w łańcuchy, Erza, Natsu i Lisanna zaczynają wypytywać ją o to, gdzie jest Mirajane i Elfman. Kobieta odpowiada, że nie wie nic o Elfmanie, a Mirajane znajduje się na trzecim piętrze w laboratorium. Natsu i Lisanna decydują się udać do laboratorium, zostawiając Kyoukę na łasce Erzy. Przystawiając jej miecz do gardła, Scarlet pyta ją, czym były wibracje, które niedawno czuła. Gdy demon odpowiada, że wibracje były oznaką złamania pieczęci Twarzy, przerażona Erza pyta ją czy zabiła Jellala. Ku uldze dziewczyny, Kyouka odpowiada przecząco i stwierdza, że udało im się znaleźć inny sposób na złamanie pieczęci. Kiedy nieugięta Scarlet żąda od kobiety informacji na temat celu Tartarus, Kyouka ujawnia, że chcą zniszczyć całą magię na świecie, by móc powrócić do Zerefa. Gdy Erza zaczyna zastanawiać się nad jej słowami, Kyouka niszczy swoje kajdany mówiąc, że to głupie z jej strony zakuwać ją w kajdany wiążące magię, wiedząc, że nie podziałają one na jej Klątwę. Kobieta próbuje przeciąć Scarlet swoim pazurem, lecz dziewczyna robi unik i kopie ją w twarz. Gdy Erza pyta kobiety, czemu ona i jej pobratymcy ślepo wierzą w Zerefa, Kyouka odpowiada, że są jego dziećmi zrodzonymi z jego ksiąg i kochają swojego stwórcę. Podczas, gdy kobiety wymieniają się ciosami, Erza stwierdza, że każdy może wierzyć w co chce, lecz Kyouka z wściekłością odpowiada, że zwykli ludzie nie mogą ich zrozumieć. Nagle, członkini Fairy Tail podmienia swoją hakamę na zbroję z wielką włócznią i uderza nią w Kyoukę, mówiąc, że ludzie także mają swoją wiarę.

Juvia chroni swojego wybranka.png

Juvia broni Graya

Tymczasem, w dolnej części Sześcianu członkowie Fairy Tail brutalnie walczą z żołnierzami Tartarus. Niestety przewaga liczebna wrogów i fakt, że Cana zabrała ze sobą również rannych magów Fairy Tail, których muszą chronić, sprawia, że magowie zostają przytłoczeni w walce. Stojący z boku Elfman, cicho obwinia się o całe zajście i przeprasza wszystkich raz jeszcze. Jednak kiedy Cana gani go i każe mu wziąć się w garść, mężczyzna z determinacją w oczach odpowiada, że zrekompensuje Fairy Tail to co zrobił. Gdy magowie kontynuują walkę, zauważają, że nie dadzą rady dostać się do siedziby Tartarus, ze względu na blokujące ich wojsko i pole grawitacyjne. Wściekły, że członkowie Fairy Tail wciąż nie odnaleźli wejścia, Makarov krzyczy na nich, lecz w tym samym momencie ziemia pod ich stopami pęka i wypadają z niej Erzą i Kyouka. Zaskoczeni magowie po chwili zauważają, że dzięki dziurze jaką zrobiła Scarlet mogą przedostać się do siedziby Tartarus.

W tym samym czasie, w środku gildii, Natsu i Lisanna zostają zaatakowani przez grupę żołnierzy. Dragneel każe dziewczynie iść przodem i znaleźć Mirajane, a sam zaczyna walkę z żołnierzami. Uradowany tym, że znów może używać magii, skacze ku nim i powala ich swoim zaklęciem. Kiedy przygotowuje się do kolejnych ataków, ściany i całe wnętrze pokoju zmienia kolor na czarny, a odrzuceni przez niego żołnierze zastygają w powietrzu. Gdy chłopak zaczyna zastanawiać się co się stało, słyszy gratulujący mu głos. Właścicielem głosu okazuje się być stojący za nim Zeref, który wita go w swojej bibliotece, Tartarus, miejscu, w którym żyją wszystkie jego książki.

Postacie

Walki i Wydarzenia

Użyte Magia, Zaklęcia i Umiejętnośći

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

Użyte Umiejętności

  • Walka mieczem
  • Walka wręcz
  • Zwiększona Siła

Użyte Bronie

Użyty Ekwipunek

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki