Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 371

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Saga Tartarus, Część 2: Pieśń Niebiańskiego Smoka jest 371 rozdziałem mangi autorstwa Hiro Mashimy, Fairy Tail.

Podczas, gdy Kyouka, Sayla i Franmalth cieszą się ze zniszczenia Fairy Tail, trójka Exceedów: Happy, Carla i Pantherlily, leci w stronę Sześcianu, trzymając w dłoniach karty, w których znajdują się członkowie Fairy Tail, których Cana uratowała używając swojej magii. Spanikowane demony, więżą Exceedy w dolnej części Sześcianu za pomocą pola grawitacyjnego. W tym czasie Cana uwalnia zamkniętych w kartach towarzyszy i wraz z nimi biegnie ku bazie Tartarus by ją zaatakować. W siedzibie Tartarus, Mirajane uwalnia się ze zbiornika reinkarnacyjnego, a Kyouka udaje się do lochu Erzy, gdzie zostaje schwytana przez Natsu i Lisannę. Konfrontuje się również z Erzą, która na swoich barkach niesie pokonanego i nieprzytomnego Yakdorigę.

Streszczenie

Pantherlily, Happy i Carla lecą do Sześcianu.png

Happy, Pantherlily i Carla lecą do Sześcianu

Kiedy dźwięk eksplozji roztacza się po Magnolii, mieszkańcy zdają sobie sprawę, że gildia pełna magów Fairy Tail eksplodowała. Patrząc na zgliszcza gildii, Kyouka, Franmalth i Sayla zaczynają celebrować swoje zwycięstwo nad wróżkami. Gdy Franmalth zaczyna zastanawiać się ile kosztowało ich życie magów Fairy Tail, Kyouka odpowiada, że środki jakie wykorzystali na przeniesienie Sześcianu do Magnolii są nieistotne. Następnie Kyouka obwieszcza towarzyszom, że nadszedł czas na włączenie Twarzy i, że świat jakiego pragnął Zeref jest już bliski powstania. Przerywa jej Franmalth, który odbiera bardzo dużą liczbę magicznych odczytów. Chwilę później, do pomieszczenia wpada żołnierz Tartarus, który informuje troje z dziewięciorga członków Bramy Dziewięciu Demonów o tym, że ku Sześcianowi zbliżają się trzy obiekty. Zdezorientowany Franmalth mówi, że na komputer wykrył ich wiele więcej niż trzy. Chcąc zbadać tę sprawę Sayla wyświetla obraz z dolnej części Sześcianu. Ku zdumieniu jej i Franmaltha, okazuje się, że w ich stronę lecą trzy Exceedy z Fairy Tail, które trzymają dłoniach karty. Choć on i Sayla wyrażają swoje zdumienie, Franmalth szybko dochodzi do wniosku, że Silver dał uciec Happy'emu. Gdy zdezorientowana Kyouka pyta skąd wzięły się tak silne odczyty od trójki kotów, Sayla odpowiada jej, że silne źródło magii to karty, które trzymają exceedzi.

Kilka minut wcześniej, duszona przez Elfmana Cana, prosi go by nie żywił do niej urazy za to co zrobi, po czym zamyka go w karcie, mówiąc, że nauczyła się tego od nieznajomego, czarnoskórego mężczyzny. Kiedy Lacrima zaczyna eksplodować, Cana szybko biegnie na piętro i zamienia wszystkich, włączając w to siebie, w karty, mówi Happy'emu, Carli i Pantherlily, że gildia zaraz eksploduje i każe im zabrać ich do siedziby Tartarus, którą chcą zaatakować.

Fairy Tail pojawia się w Sześcianie.png

Fairy Tail vs. Tartarus - Wojna Rozpoczęta

W teraźniejszości, Franmalth uświadamia sobie, że karty to tak naprawdę magowie Fairy Tail, a Sayla, która zdaje sobie sprawę, że obecna sytuacja jest jej winą, oblewa się zimnym potem. Kyouka rozkazuje żołnierzowi Tartarus, by włączył pole grawitacyjne w dolnej części Sześcianu i przygotować żołnierzy, którzy powstrzymają magów od wdarcia się do górniej części Sześcianu, gdzie znajduje się ich baza. Dzięki polu grawitacyjnemu, exceedzi lądują na dole ruchomej wyspy. Kiedy wrogowie wysłani przez Kyoukę zaczynają się do nich zbliżać, Cana uwalnia wszystkich członków Fairy Tail z kart. Uwolnieni magowie ruszają do przodu by zacząć walkę z żołnierzami Tartarus i dotrzeć do ich siedziby. Tymczasem uwolniony spod kontroli Sayli Elfman zaczyna płakać i lamentować nad tym co zrobił. Cana mówi mu jednak, że teraz mogą uratować Mirajane i Lisannę i, że musi wstać z ziemi.

Erza pokonuje Yakdorigę.png

Erza i pokonany Yakdoriga

W tym samym czasie w siedzibie Tartarus, Lamy, siedząca w pomieszczeniu z zbiornikami do regeneracji, zauważa, że na zewnątrz zrobiło się głośno, po czym znów zaczyna drwić sobie z Mirajane. Strauss gwałtownie budzi się i niszczy zbiornik, w którym została zamknięta, czym szokuje Lamy. Przebudzona Mirajane mówi członkini Tartarus, że cząsteczki demona, jakie chcieli połączyć z jej ciałem, już od dawna w nim są gdyż potrzebuje ich do przemiany w Duszę Szatana. Po chwili Strauss dziękuje przerażonej Lamy za zregenerowanie jej. W innej części siedziby, Kyouka idzie do lochu, gdzie trzymana jest Erza, której chce użyć jako zakładnika. Gdy przybywa do celi, zauważa, że jej ściany są zniszczone. Kiedy wchodzi do środka, by sprawdzić co się stało zostaje schwytana przez Natsu i Lisannę, którzy uciekli ze swojej celi za pomocą znalezionego miecza. Kiedy podenerwowana zastanawia się gdzie jest Erza, głos Scarlet zaczyna rozbrzmiewać z dziury w ścianie. Dziewczyna mówi Kyouce, że doskonale się nią opiekowała, po czym wychodzi z dziury z ciałem Yakdorigi przewieszonym przez ramiona i z diabelskim wyrazem twarzy pyta Kyoukę, czy pozwoli jej się odwdzięczyć za opiekę.

Postacie

Walki i Wydarzenia

Użyte Magia, Zaklęcia i Umiejętności

Użyta Magia

  • Aera (翼 (エーラ) Ēra)
  • Magia Kart (魔法の札 (マジックカード) Majikku Kādo)

Użyte Zaklęcia

Użyte Umiejętności

  • Zwiększona Siła

Użyte Bronie

  • Miecz

Użyty Ekwipunek

  • Karty

​Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki