Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 2 (Bliźniacze Smoki z Sabertooth)

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Starożytna broń to drugi rozdział mangi Kyōty Shibano, Fairy Tail Gaiden: Bliźniacze Smoki z Sabertooth, będącej spin-off'em mangi Fairy Tail.

Fabuła

Udane przesłuchanie Minervy.png

Udane przesłuchanie Minervy

Sting wybiega z gildii, mimo że Rogue próbuje go zatrzymać. Członkowie Sabertooth dochodzą do wniosku, że przez deszcz i tak nie można wytropić Yukino po zapachu, więc Rufus proponuje przesłuchanie świadka, jakim jest mag podszywający się pod Yukino. Jednak jako że nie czuje on strachu wobec Rufusa i Orgy, Minerva postanawia wziąć sprawy w swoje ręce. Przesłuchanie udaje się i mag zdradza, że Yukino została zabrana do statku powietrznego na wschodnich peryferiach miasta. Jednocześnie członkowie gildii są przerażeni sposobem, w jaki ich panienka wyciągnęła informacje z maga. Rogue pyta szpiega o powód porwania Agurii, a wtedy słyszy od niego o ,,Starożytnej Bronii".
Yukino rozbierana przez członków Abyss Horn.png

Yukino rozbierana przez członków Abyss Horn

W tym samym czasie Yukino związana znajduje się na statku powietrznym Allocerze, gdzie widzi Starożytną Broń. Zostaje powitana przez przywódcę mrocznej gildii Abyss Horn, Cruncha. Wyjawia jej on, że jej moc Maga Gwiezdnych Duchów jest mu potrzebna do uruchomienia statku i broni, która jest w stanie zniszczyć całe miasto. Yukino odmawia współpracy, ale wtedy słyszy, że jest już częścią gildii Abyss Horn. Jednak dziewczyna sprzeciwia się temu, twierdząc, że nadal jest członkinią Sabertooth. Wtedy Crunch każe ją rozebrać, żeby móc usunąć jej znak gildii. Członkowie mrocznej gildii rozdzierają jej ubrania i znajdują znak jej gildii, ale Yukino siłą broni się przed usunięciem go. Wtedy pojawia się Sting, ratując ją z opresji. Wyjaśnia przyjaciółce, że nie mógł zlokalizować jej po zapachu, ale Jason pomógł mu w odnalezieniu w odnalezieniu jej. Jednak ma do niej wyrzuty o to, że dała się tak pobić. Yukino z płaczem wyjaśnia, że była bezsilna bez swoich kluczy i jedyne, co mogła zrobić, to postarać się o zachowanie swojego znaku gildii.

Po historii usłyszanej od Yukino, Sting mówi jej, że dobrze się spisała i zarzuca na jej ramiona swoją kurtkę, gotów do walki z całym Abyss Horn w pojedynkę.

Postacie

Walki

Użyta Magia, Zaklęcia, Umiejętności, Bronie i Przedmioty

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

  • Brak

Użyte Umiejętności

  • Walka wręcz

Użyte Bronie

  • Brak

Użyte Przedmioty

  • Lina

Więcej w Fandom

Losowa wiki