Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 296

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Natsu kontra Dwa Smoki jest dwieście dziewięćdziesiątym szóstym rozdziałem mangi Hiro Mashimy, Fairy Tail.

Fabuła

Ultear and Meredy Noticing The Magic.jpg

Ultear i Meredy wyczuwają mroczną magię

Kiedy tłum z niecierpliwością czeka na walkę Natsu z Rogue i Stingiem, tajemnicza postać w płaszczu stoi w tłumie i płacze na widok Dragneel'a. Jellal, Meredy i Ultear natychmiast rozpoznają, że osoba ta jest źródłem mrocznej magii, którą wyczuwają co roku. Chociaż zmartwiony wynikiem walki Natsu z Rogue i Stingiem, Jellal idzie za tajemniczą postacią.

W tym samym czasie Sting i Rogue wciąż są zszokowani zachowaniem Natsu. Rogue mówi, że chce walczyć z Gajeelem i nie interesuje go walka z Dragneelem, Natsu odpowiada jednak, że żeby walczyć z Redfoxem musi go pokonać. Sting używa Smoczej Siły i rzuca się na Natsu. Dragneel blokuje atak, kiedy Sting mówi, że tej mocy użył do zabicia swojego przybranego rodzica, Weisslogii. Natsu uśmiecha się i odpowiada, że on użyje siły dla przyjaciół, których Sting poniżał. Następnie uderza Eucliffe, przez co ten zostaje odrzucony o kilka metrów. Rogue używa Ryku Cienistego Smoka, niestety Ryk Ognistego Smoka Natsu okazuje się być silniejszy i z wielką siłą uderza w Cheney'a. Bliźniacze Smoki z Sabertooth krzyczą, że to jeszcze nie koniec, Natsu z uśmiechem zachęca ich do atakowania.

Wszystkie gildie biorące udział w Wielkim Turnieju Magicznym patrzą na Natsu, który walcząc sam z dwoma przeciwnikami bez wysiłku dominuje w walce. Drużyna Sabertooth patrzy zszokowana na przegrywających członków swojej gildii. Lector zaczyna płakać patrząc na Stinga i wspomina dzień, w którym prosił Stinga by został jego mistrzem. Sting był zaskoczony, że Lector się go nie boi,był także trochę zażenowany, że jego uczniem będzie kot. Jednak Sting przyjął go pod swoje skrzydła, mówiąc mu, że ma podążać za nim.

Natsu Stand Victorious.png

Natsu zwycięża

Na polu walki, Sting i Rogue przygotowują się do użycia Unison Raid. Bliźniacze Smoki używają Błyszczącego Kła Świętego Smoka Cienia, lecz Natsu używa Szkarłatnego Lotosu: Przenikające Ogniste Ostrza. Dwa zaklęcia zderzają się ze sobą powodując olbrzymią eksplozję. Obserwująca walkę Mavis mówi w myślach, że tylko moc emocji jest w stanie pokonać każdy rodzaj siły. Widownia czeka aż pył wznoszący się po wybuchu opadnie i ujawni zwycięzcę. Gdy dym opada widownia widzi Natsu stojącego w triumfalnej pozie, niedaleko niego leżą pokonani Rogue i Sting. Leżący na ziemi Sting w myślach przeprasza Lectora i mówi, że Natsu jest zbyt silny. Tłum wyje z zachwytu na widok wygranej Dragneela.

Postacie

Walki i Wydarzenia

Użyte Magia, Zaklęcia i Umiejętności

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

Użyta Umiejętności

Więcej w Fandom

Losowa wiki