Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 295

1968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Sting i Lector jest dwieście dziewięćdziesiątym piątym rozdziałem mangi Hiro Mashimy, Fairy Tail.

Fabuła

Sting vs Natsu and Gajeel.jpg

Sting postanawia walczyć z Natsu i Gajeelem w pojedynkę

Kiedy Sting i Rogue uwalniają Smoczą Siłę, widownia patrzy z ciekawością na walkę czterech Zabójców Smoków. W tłumie, Jellal zszokowany patrzy na Eucliffe i Cheney'a, jest zdziwiony, że potrafią oni aktywować Smoczą Siłę na życzenie, mówi do siebie w myślach, że Natsu aby  zdobyć tę moc musiał zjeść Etherion, a za drugim razem skonsumować całą jego moc magiczną. Sting mówi swojemu towarzyszowi, aby się odsunął gdyż on sam wystarczy do pokonania Natsu i Gajeela. Gdy Sting przygotowuje się do ataku, Gajeel mówi, że ich niedocenia, lecz Natsu mówi Redfox'owi, że to nie prawda bo Sting jest silny. Eucliffe następnie rusza w stonę Natsu i z łatwością uderza go w twarz. Gajeel próbuje zaatakować Białego Zabójcę Smoków, lecz Sting z wielką szybkością robi unik i uderza w niego kulą białego światła. Gdy Natsu uderza w Stinga, jego pięść zostaje zablokowana przez Eucliffe, który po chwili uderza go kolanem w brzuch. Sting łapie Gajeela i rzuca go na Natsu, po czym wyskakuje w powietrze i używa Świętego Oddechu Białego Smoka, robiąc ogromną dziurę w podłożu areny Domus Flau. Kiedy walka zaczyna toczyć się pod ziemią, organizatorzy wystawiają ekrany z Lacrimy, aby widownia mogła oglądać bitwę.

Sting wskakuje do zrobionej przez siebie dziury w celu dokończenia swojego ataku, lecz zostaje uderzony przez
Sting vs Natsu and Gajeel 2.jpg

Natsu i Gajeel uderzeni Świętym Oddechem Białego Smoka

  Natsu Ostrzem Rogu Ognistego Smoka, który wysyła go w powietrze. Eucliffe staje się łatwym celem dla Gajeela, który atakuje go Rykiem Żelaznego Smoka. Sting spada na ziemię, lecz szybko podnosi się i atakuje Natsu i Gajeela Świętym Promieniem. Natsu upada na ziemię i gdy widzi, że Sting ma zamiar ponownie go uderzyć, póbuje zablokować cios, lecz nie udaje mu się i Eucliffe posyła go wprost na kamienny budynek. Następnie Sting kopie Gajeela w twarz i walczy z dwoma Smoczymi  Zabójcami naraz cały czas dominując w walce.

Uradowany sting 295.jpg

Zwycięska poza Stinga

Tłum obserwuje jak Sting nieustannie uderza Natsu i Gajeela, Euciffe w tym czasie przypomina sobie obietnicę jaką złożył Lectorowi wiele lat temu, obiecał, że pokona Natsu na oczach wszystkich, aby ludzie nie dokuczali już Lectorowi i przestali mówić, że kłamie mówiąc, że Sting pokonał Smoka. Wspominając to, Sting ma nadzieję, że Lector na niego patrzy. Eucliffe stoi w triumfalnej pozie patrząc na leżących na ziemi Gajeela i Natsu, podczas gdy Lector obserwuje go z zachwytem na twarzy. Nagle pod ziemią niedaleko Stinga pojawia się Rogue, komentuje on, że era starej generacji Smoczych Zabójców już się skończyła. Oglądający walkę członkowie Fairy Tail ze smutkiem patrzą na"pokonanych" Natsu i Gajeela. Sting w tym czasie dezaktywuje swoją Smoczą Siłę po czym komplemetuje siłę Natsu i Gajeela. Nagle, gdy wszyscy już myśleli, że walka się zakończyła, Natsu i Gajeel wstają czym bardzo szokują Stinga.
Natsu and Come On Renew.jpg

Natsu wyzywa Bliźniacze Smoki na walkę jeden na dwóch

Natsu i Gajeel masują swoje rany i siniaki mówiąc, że Sting jest dużo silniejszy niż się spodziewali, dodają ,że zapamiętali wszystkie jego odruchy i nawyki kiedy walczy. Kiedy członkowie Fairy Tail widzą Natsu i Gajeela całych i zdrowych ponownie zaczynają ich dopingować. Sting pyta Natsu jak to możliwe, że zna już wszystkie jego nawyki pomimo tego, że używał Smoczej Siły, na co Dragneel odpowiada, że to rzeczywiście była niesamowicie potężna siła i daje przykład tego co odkrył mówiąc, że Eucliffe przy ataku obraca nogę na godzinę 11. Gajeel nie zgadza się jednak ze swoim towarzyszem i uparcie twierdzi, że była to godzina 10.  Smoczy Zabójcy z Fairy Tail zaczynają ze sobą kłótnię, która kończy się wepchnięciem Gajeela przez Natsu do wózka górniczego. Dragneel popycha wózek tym samym usuwając Redfoxa z pola walki. Kiedy Gajeel znika, Natsu odwraca się do zażenowanych Stinga i Rogue. Dragneel mówi, że za niedoceniane go zostaną pokonani tylko przez niego. W czasie gdy Natsu wyzywa na pojedynek Stinga i Rogue, Gajeel jedzie wózkiem górniczym w głąb ziemi niezdolny do wyjścia z niego z powodu swojej choroby lokomocyjnej.

Postacie

Walki i Wydarzenia

Użyte Magia, Zaklęcia i Umiejętności

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

Użyta Umiejętności

  • Smocza Siła (ドラゴンフォース, Doragon Fōsu)
  • Walka wręcz

Więcej w Fandom

Losowa wiki