Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 293

2107stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Zapach, który Ci Dedykowałem jest 293 rozdziałem mangi Hiro Mashimy, Fairy Tail.

Fabuła

Ichiya and Nichiya.jpg

Nichiya ujawnia swoją tożsamość

Drużyny, które zaczynają walkę w parze to Ichiya i Niebieski Królik walczący z Bacchusem i Rockerem. Wszyscy są ciekawi kto znajduje się pod kostiumem królika, Ren mówi, że nawet członkowie Drużyny Blue Pegasus nie wiedzą kim on jest, później Akatsuki patrzy zszokowany jak Hibiki i Jenny zaczynają się całować. Podekscytowany Ichiya ujawnia tożsamość Niebieskiego Królika, którym okazuje się być jego odpowiednik z Edolas, Nichiya. Wszyscy są zaskoczeni tożsamością królika, zwłaszcza Natsu, Gray, Happy i Pantherlily. Ichiya i Nichiya robią dziwną pozę, która sprawia, że widownia patrzy na nich z odrazą i obrzydzeniem. Kiedy Ichiya mówi, że spotkanie samego siebie było przeznaczeniem, Bacchus korzysta z jego dekoncentracji i uderza Nichiyię. Ren pyta Ichiyę czy Exceed umie walczyć. Ichiya nie widząc, że jego Edolański odpowiednik zemdlał od jednego ciosu Bacchusa, odpowiada, że tak. Gdy Kotobuki zauważa omdlałego Nichyię, Bacchus i Rocker atakują go. Wciąż atakowany Ichiya, mówi do siebie w myślach, że Nichiya wiedząc, że nie posiada żadnych umiejętności zgodził się na walczyć u jego boku. Myśląc o tym, Ichiya nagle staje się bardzo poważny i dedykuje Nichiyi swój następny atak perfum. Ichiya używa swojej Mocy Perfum, Hohoemi, uderza Bacchusa i Rockera, którzy lądują na ścianie areny. Tym samym Ichiya zdobywa dla Blue Pegasus 10 punktów. Wszyscy są pod wrażeniem siły Ichiyi, szczególnie Erza, która jest zdziwiona, że pokonał Bacchusa chociaż ona nigdy nie była w stanie doprowadzić walki z nim do innego wyniku niż remis.

Następnie Millianna i Kagura zaczynają walkę z Lyonem i Yuką, chociaż walka kończy się remisem, kiedy Kagura i Millianna odchodzą, Yuka mówi Lyonowi, że Mikazuchi nawet teraz nie użyła swojej całej mocy. Kagura w tym czasie poucza Milliannę i mówi jej, że musi stać się silniejsza, bo w walce na śmierć i życie z Lyonem z pewnością by zginęła.

Wreszczie, długo wyczekiwana przez wszystkich walka Drużyny Sabertooth z Drużyną Fairy Tail rozpoczyna się. Gajeel i Natsu zjawiają się na arenie i przygotowani do walki stają na przeciw Stinga i Rogue.

The 4 Dragon Slayers Meets.jpg

Czwórka Zabójców Smoków gotowa do walki

W tym samym czasie, w bliżej nieokreślonym miejscu, Igneel mówi do siebie ciekaw potencjału Zabójców Smoków jakich stworzyli Skiadrum i Weisslogia. Zastanawia się czy ludzie mogą przewyższyć smoki czy to tylko puste marzenie. Igneel mówi, że wkrótce nadejdzie czas by Smoki podjęły działania, dodaje, że zbliża się Festival Króla Smoków. Na arenie czterej Zabójcy Smoków są przygotowani do walki.

Postacie

Walki i Wydarzenia

Użyte Magia, Zaklęcia i Umiejętności

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

Użyta Broń

Więcej z Fandomu

Losowa wiki