Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 291

1966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Bitwa Morska jest 291 rozdziałem mangi Fairy Tail autorstwa Hiro Mashimy.

Fabuła

Arena Bitwy Morskiej.jpg

Arena Bitwy Morskiej

Czwartego dnia Wielkiego Turnieju Magicznego zadaniem dnia okazuje się być Bitwa Morska. Zasady pojedynku są następujące: Wielka kula wody unosi się w środku areny, każdy zawodnik musi wypchnąć swoich przeciwników z kuli aby wygrać. Osoba, która zostanie w kuli jako ostatnia wygrywa bitwę, jest także specjalna reguła 5 minut, gdy w kuli zostaną już tylko dwie osoby rozpocznie się 5 minutowe odliczanie. Gdy jedna z dwóch osób wypadnie z kuli w ciągu tych 5 minut automatycznie spada na ostatnie miejsce i nie otrzymuje żadnych punktów. Prezenterzy przygotowują się do bitwy i przedstawiają dzsiejszego gościa, Rabiana, dyrektora teatru. W tym samym czasie do wody wchodzą wszyscy zawodnicy. Drużyna Lamia Scale wysyła Chelię Blendy, Blue Pegasus Jenny Realight, Risley Law i Juvia Lockser zostają wybrane z drużyn Mermaid Heel i Fairy Tail B, z akompaniamentem oklasków i wiwatów w wodzie zjawia się Minerva z Sabertooth, ostatnią zawodniczką jest Lucy Heartfilia z Fairy Tail A. Członkowie dużyny Fairy Tail A dopingują swoją pzyjaciółkę i mówią, że ma przewagę w postaci gwiezdnego ducha, Aquarius. Rosproszeni kostiumami kąpielowymi dziewcząt komentatorzy zapominają o reprezentancie Quatro Puppy, Rockerze.

Celestial Spirits Saves Lucy.jpg

Virgo i Aries ratują Lucy

Gdy bitwa rozpoczyna się, Lucy od razu przywołuje Wodnika. Próbując powstrzymać Lucy, Juvia wysyła ku niej  i Aquarius olbrzymi Wodny Cyklon, jednak Heartfilia chowa się za plecami swojego gwiezdnego ducha. Podczas gdy trwa starcie między Lucy a Juvią, Jenny Realight postanawia pozbyć się paru przeciwników i wyrzuca Rockera z kuli. Chelia atakuje Risley Law, która dzięki Zmianie Grawitacji unika ataku i ponownie staje się szczupła, czym zachwyca męską część widowni. Aquarius w tym czasie mówi Lucy, że ona i Juvia są sobie równe i to starcie nie skończy się dobrze, dodaje, że musi już wracać bo ma randkę, ostatecznie zostawia Heartfilię samą i wraca do świata gwiezdnych duchów. Gdy Aquarius znika, Juvia ponownie atakuje Lucy z zamiarem wyrzucenia jej z wodnej sfery, jednak Heartfilia przyzywa Virgo i Aries, które bronią Lucy i uniemożliwiają wyrzucenie jej z kuli; obydwa gwiezdne duchy pojawiają się w bikini, powodując ponowny zachwyt u męskiej części widowni.

Juvia Out of the Water.jpg

Juvia wypada z kuli

Gdy walka trwa Chapati dopinguje Chelię i zastanawia się dlaczego Drużyna Fairy Tail A nie wysłała do walki Wendy, co mocno irytuje Lucy. Juvia przygotowuje się do dużego ataku, mówiąc, że wyrzuci wszystkich ze sfery za jednym razem, dodaje, że nikt nie ma z nią szans w wodzie. Następnie uwalnia wielki strumień wody poświęcony jej miłości do Graya, który mówi, że Juvia powinna dać sobie spokój ze swoją obsesją. Juvia bez problemu wyrzuca Jenny Realight, Chelię Blendy i Risley Law, jednak Minerva bez wysiłku blokuje jej atak za pomocą swojej magii, a Lucy ponownie zostaje uratowana przez Virgo i Aries. Juvia wsłuchuje się w oklaski skierowane dla niej za jej niesamowity atak, w tym czasie leżąca na ziemi Chelia mówi, że w wodzie nie potrafiła uwolnić w pełni swojej magii tak jak to zrobiła członkini Fairy Tail B. Gdy Juvia patrzy na Graya oczekując, że zachwyci go jej atak, zauważa, że Fullbuster patrzy na to z obrzydzeniem, co szokuje Lockser. Przez swoją dekoncentrację, Juvia wypada z wodnej sfery, zostawiając Lucy sam na sam z Minervą. W tym czasie rozbawieni całym zdarzeniem członkowie Sabertooth mówią, że Minerva bez wysiłku wyrzuciłaby wszystkie uczestniczki z kuli i ,że  teraz bez poblemu wygra.
Minerva torturing Lucy.jpg

Minerva torturuje Lucy

Gdy Lucy i Minerva zostają same w sferze, rozpoczyna się 5 minutowe odliczanie, kiedy Minerva lub Lucy wypadną z kuli w ciągu 5 minut to znajdą się na ostatnim miejscu. Yajima zastanawia się w jakim celu ustanowiono tę zasadę, na co Rabian odpowiada, że to po to aby walka była bardziej ekscytująca. Minerva stwierdza, że może wyrzucić Lucy ze sfery w mgnieniu oka, lecz dodaje, że to będzie nudne i chce zobaczyć ile ataków Lucy wytrzyma. Następnie atakuje Lucy bardzo silnie uderzając w lewą stronę jej ciała za pomocą swojej magii. Gdy Erza zastanawia się jakim cudem Minerva może wytworzyć w wodzie żar, kobieta z Szablozębnych uderza Lucy raz jeszcze. Natsu zaczyna martwić się o Heartfilię, a Gray zastanawia się nad dziwną magią Minervy. Kiedy Lucy chce użyć swoich gwiezdnych duchów, zauważa, że nie ma przy sobie swoich kluczy. Zdaje sobie sprawę, że Minerva w jakiś sposób je jej zabrała. Gdy Lucy zostaje odrzucona przez magię Minervy, prawie wypada z kuli, lecz w jakiś sposób udaje jej się pozostać w wodnej sferze, po chwili ponownie zostaje uderzona przez kobietę z Sabertooth.

Minerva Takes Victory Over Lucy.jpg

Minerva zwycięża

Kiedy do końca zasady 5 minut zostaje minuta, Minerva postanawia wyrzucić Lucy z kuli, lecz Hearfilia nadal opiera się jej atakom mówiąc, że członkowie jej drużyny dzielnie walczyli i nie poddawali się, dodaje, że jeśli przegra nie będzie mogła spojrzeć im w oczy. Ku zaskoczeniu komentatorów Minerva przestaje atakować. Po kilku chwilach na twarzy Minervy pojawia się sadystyczny uśmiech. Atakuje Lucy potężnym zaklęciem, które otacza Heartfilię. Lucy krzyczy z bólu, co szokuje Natsu, Graya i Juvię. Minerva mówi Lucy, że jest zbyt naiwna w tym, że niedocenia Sabertooth i wysyła ją do krawędzi wodnej sfery. Kiedy Lucy zbliża się do krawędzi kuli, zostaje wysłana spowrotem do Minervy, która kopie ją w plecy. Członkowie Gildii Fairy Tail z gniewem patrzą jak członkini Szablozębnych znęca się i poniża Lucy przed publicznością. Członkowie Sabertooth patrzą kpiąco na drużynę Faiy Tail. Erza, Natsu i Gray odpowiadają im pełnym wściekłości i furii spojrzeniem. Kiedy Minerva śmieje się z bólu jaki zadaje Lucy, Arcadios każe sędziemu zatrzymać walkę. Mato kończy walkę, a Minerva łapie za szyję zakrwawioną i posiniaczoną Lucy i wystawia ją poza kulę. Kiedy Natsu woła Lucy po imieniu, a na arenę przybywają lekarze, Sting Eucliffe zaczyna śmiać się z okrutnego zwycięstwa Minervy.

Postacie

Walki i Wydarzenia

Użyta Magia i Umiejętności

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

Użyte Umiejętności

  • Walka Wręcz
  • Wielokrotne Wezwanie
    • Kombinacja Obronna

Użyte Przedmioty

Więcej w Fandom

Losowa wiki