Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 288

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Wendy kontra Chelia jest 288 rozdziałem mangi Fairy Tail autorstwa Hiro Mashimy.

Fabuła

Sky God North Wind.jpg

Chelia używa Magii Zabójcy Bogów Niebios

Trzeciego dnia Wielkich Igrzysk Magicznych w ostatnim pojedynku walczą Wendy Marvell z Drużyny Fairy Tail A i Chelia Blendy z Drużyny Lamia Scale.  Siedzący na widowni Doranbolt mówi w myślach żeby Wendy dała z siebie wszystko. W tym czasie w loży drużyny Lamia Scale Lyon mówi Grayowi by podziwiał prawdziwą siłę Cheli, no co Gray odpowiada, że zbyt nisko ceni sobie Wendy. Gdy rozpoczyna się walka Wendy zwiększa siłę swoich ramion po czym atakuje Chelie Atakiem Skrzydeł Niebiańskiego Smoka członkini Lamia Scale wychodzi z ataku bez uszczerbku i atakuję Marvell Boreaszem Niebiańskiego Boga. Kiedy atak Chelii trafia w Wendy, Carla zdenerwowana woła jej imię. Oglądający walkę Natsu i Orga są zdziwieni czarnym wiatrem jakim atakuje Blendy, Nanagear od razu rozpoznaje, że dziewczynka jest Zabójcą Bogów. Cheila zauważa, że Wendy zablokowała jej atak po czym ponownie ją atakuje. Tym razem używa Tańca Niebiańskiego Boga, który wysyła Marvell w powietrze, Blendy wyskakuje za nią by dokończyć swój atak, Wendy używa jednak  Szponów Niebiańskiego Smoka i strąca ją na ziemię. Obie szykują się do użycia kolejnego zaklęcia. W tym samym czasie patrzący na walkę Gajeel i Doranbolt nie dowierzają, że Chelia posiada tą samą magię co Wendy. Mavis zauważa, że to zaginiona magia. Lyon tłumaczy, że to Ostateczna Magia Niebios.
Sky Dragon's Roar Vs Sky God's Bellow.jpg

Ryk Niebiańskiego Smoka vs. Wycie Boga Niebios

Shouha Tenkusen.jpg

Lśniąca Fala: Niebiańskie Wiertło

Ryk Niebiańskiego Smoka i Wycie Niebiańskiego Boga zderzają się ze sobą powodując potężny wybuch. Chelia na chwilę przestaje atakować i mówi, że słyszała od Lyona, że Wendy używa podobnej magii co ona po tym pyta się czy jej ataki ją zraniły. Wendy odpowiada, że nic jej nie jest oraz, że na tym polega walka. Chelia pyta się czy mogą rozkręcić zabawę na co Wendy mówi, że nie wie czy bawi się walcząc ale, że zrobi wszystko co w jej mocy dla gildi. Cheila uśmiecha się mówiąc, że zrobi wszystko dla miłości i dla gildi po czym atakuje Wendy.

Wendy w myślach przypomina sobie, że wszyscy ciężko pracowali by się tu dostać oraz to, że Elfman w nią wierzy. Wendy i Chelia zaczynają jeść powietrze po czym Wendy aktywuje nową technikę Lśniąca Fala: Niebiańskie Wiertło dzięki której "pokonuje" Chelie. Kiedy Wendy oraz komentatorzy są pewni zwycięstwa członkini Fairy Tail A, Chelia bez problemu wstaje mówiąc, że to jeszcze nie koniec. Wendy patrzy z szerko otwartymi oczyma jak rany dziewczynki goją się w mgnieniu oka. Lyon mówi, że atak Wendy był zbyt słaby i Chelia mogła się uzdrowić, dodaje, że Wendy nie ma szans z Chelią ze względnu na jej moc samouzdrawiania. Drużyna Blendy komplementuje jej umiejętności. W tym samym czasie Chelia staje na przeciwko rannej Wendy i pyta się czy chce się poddać.

Postacie

Walki i Wydarzenia

Użyta Magia i Umiejętności

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

Więcej w Fandom

Losowa wiki