Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 285

2026stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij

WMM jest 285 rozdziałem mangi Fairy Tail autorstwa Hiro Mashimy.

Fabuła

Wskaźnik Mocy Magicznej.png

Wskaźnik Mocy Magicznej

Po pełnym emocji wystąpieniu Erzy w Pandemonium, tłum zaczyna wiwatować, a Doranbolt zalewa się łzami. Pozostali członkowie Drużyny Fairy Tail A biegną do Erzy, by jej pogratulować, zachwycając się przy tym siłą Tytani. Natsu po tym jak zobaczył jej umiejętności zaproponował kobiecie walkę. Drużyna Fairy Tail A zdobyła dziesięć punktów.

Jako że pozostali uczestnicy konkurencji nie mieli z kim walczyć, zdecydowano o zorganizowaniu dogrywki, którą nazwano MPF. Matt wyjaśnia, że każde z nich uderzy w Wskaźnik Magicznej Mocy (ang. Magical Power Finder). Zwycięży ten, który uderzy z największą siłą. Hibiki, który czuje się nieco niezręcznie w tej nowej sytuacji, próbuje poderwać lekko pijaną Canę. Kobieta sądziła, że konkurencja dobiegła już końca.

Dogrywkę rozpoczyna Millianna, ponieważ wyciągnęła drugi numer w Pandemonium. Uderza z całej siły zdobywając 365 punktów. Lahar uważa, że z takim wynikiem mogłaby nawet zostać kapitanem oddziału Runicznych Rycerzy. Następny jest Nobarly, który, ku swojemu zdziwieniu, zdobywa jedynie 125. Po nim wystąpić ma Hibiki, ale Eve i Ren zdają sobie sprawę z tego, że ich przyjaciel kieruje się inteligencją, nie siłą. Ichiya nakazuje im w niego uwierzyć, jednakże mężczyzna zdobywa 95, po czym udaje się w objęcia Cany. Obra wysyła w stronę miernika małe stworzenie, dzięki któremu osiąga wynik najgorszy ze wszystkich - zaledwie 4. Flare krzyczy, że powinien bardziej się postarać, jednakże Alexei uważa, że muszą utrzymać jego moc w tajemnicy.

Cana i blask wróżek.jpg

Cana rzuca Blask Wróżek

Orga uderza Działem Czarnej Błyskawicy zdobywając 3825 punktów, dziesięć razy więcej niż Millianna, czym zaskakuje Lahara. Frosch i Lector zaczynają tańczyć z radości, a Laxus uśmiecha się widząc magię przeciwnika. Orga chwyta mikrofon i wyśpiewuje pieśń zwycięstwa, ale nie dane jest mu zbyt długo nacieszyć się pierwszą pozycją. Jura Neekis ze stoickim spokojem zgarnia 8544 punkty, czym zaskakuje nawet Makarova. Uspokaja go jednak Mavis, która wierzy w Canę. Kobieta ściąga koszulkę, ukazując tatuaż na prawym przedramieniu. Vermilion wyjaśnia, że pożyczyła jej Blask Wróżek, by mogła wygrać konkurencję. Zaklęciem niszczy narzędzie WMM, zdobywając 9999 punktów i bezsprzecznie zajmując pierwszą pozycję. W międzyczasie Nullpuding przekazuje Alexeiowi kartkę z listą walk.

Postacie

Walki i Wydarzenia

Użyta Magia i Umiejętności

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

Użyte Przedmioty

Więcej w Fandom

Losowa wiki