Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 284

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Pandemonium jest 284 rozdziałem mangi Fairy Tail autorstwa Hiro Mashimy.

Fabuła

Pandemonium Exterior.png

Świątynia Demonów, Pandemonium

Yukino idąc ulicą słyszy rozmowę dwóch mężczyzn na temat wieczornego ataku na siedzibę Sabertooth. Kobieta domyśla się, że to Natsu działał w jej sprawie. Tymczasem na arenie mistrzostw drużyny i widownia zebrali się już po raz trzeci, by wziąć udział w kolejnej konkurencji. Gościem igrzysk jest Lahar reprezentujący Radę Magii, który zabrał ze sobą Doranbolta.

Ogłoszono, że trzecia rozgrywka nosi nazwę Pandemonium. Udział w niej biorą Erza Scarlet z Drużyny Fairy Tail A, Cana Alberona zastępująca nieobecnego Mystogana z Drużyny Fairu Tail B, Millianna reprezentująca Drużynę Mermaid Heel, ostrzeżony przed Radą Magii Obra z Drużyny Raven Tail, Hibiki Lates z Drużyny Blue Pegasus, Jura Neekis z Drużyny Lamia Scale, Orga Nanagear z Drużyny Sabertooth i Nobarly z Drużyny Quatro Puppy. Przed uczestnikami pojawia się Matt, dyniogłowy mężczyzna przepraszający za swoją wcześniejszą nieobecność. Na arenie materializuje się gigantyczna świątynia zła, wewnątrz której znajduje się sto demonów o różnym poziomie mocy. Podzielono je na kategorie D, C, B, A i S. Zademonstrował on siłę potwora klasy D, który zniszczył jeden z posągów i przeraził publiczność. Matt wyjaśnia, że z potworem klasy S mogłoby sobie nie poradzić nawet dziesięciu Świętych Magów.

Erza vs 100 monsters.jpg

Erza walczy z demonami

Następnie tłumaczy zasady zadania. Każdemu uczestnikowi przysługuje tzw. "prawo wyzwania", toteż może zdecydować z iloma potworami chce walczyć. Nie ma jednak wpływu na ich siłę. Za każdego pokonanego demona otrzyma punkt. Do świątyni wchodzą pojedynczo po wylosowaniu numerka z kolejnością. Hibiki uważa, że mimo loterii dzięki swojej magii może uniknąć spotkania z potworem klasy S. Jeżeli ktoś wewnątrz świątyni zostanie pokonany kończy konkurencję ze wcześniej zdobytą ilością punktów.

Zawodnicy zostają poproszeni o wylosowanie numerka. Konkurencję rozpocznie Erza Scarlet, a zamknie Cana Alberona. Jednakże Tytania, ku rozbawieniu Natsu i Graya, decyduje się na walkę z całą setką. W międzyczasie słyszymy Levy, która relacjonuje jej walkę, nazywając ją "tańczącą wróżką" oraz "szkarłatnym kwiatem". Ranna i zmęczona kobieta pokonuje wszystkie demony zadziwiając publiczność i swoich przeciwników.

Postacie

Walki i Wydarzenia

Użyta Magia i Umiejętności

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

  • Żadne

Użyte Umiejętności

  • Szermierka

Przedmioty Używane

  • Katana

Więcej w Fandom

Losowa wiki