Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 279

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Brama Ukryta w Mroku jest 279 rozdziałem mangi Fairy Tail autorstwa Hiro Mashimy.

Fabuła

Po walki z Bachussem Elfman leży w sali chorych. Zbiera tam gratulacje od swoich przyjaciół, które brzmi jakby był trupem. Raijinshuu decyduje się, aby bronić tego pokoju, by nie powtórzyła się sytuacja z porwaniem Wendy i innych. Następnie trwa dyskusja dotycząca podejrzeń Raven Tail o celowe osłabianie potencjału bojowego Fairy Tail. Carla wciąż milczy i nie informuje innych o swojej przerażającej wizjii. I oto czas na kolejną walkę. Tym razem na polu bitwy zobaczymy Mirajane Strauss oraz rezerwowego członka Blue Pegasus (prawdopodobnie za Ichiyę) Jenny Realight. Piękne dziewczyny zdecydowały się zaprezentować widzom na arenie pojedynek na to, która jest seksowniejsza. Zażarta walka z wykorzystaniem różnych poz, które u niejednego obserwatora przyprawiły o potężny krwotok z nosa była bardzo wyrównana. Przy wyniku 23-23, po wykorzystaniu wszelkich możliwych form przemian, Jenny decyduje się na zakład. Ma on polegać na tym, że ta, która przegra pojawi się nago w tygodniku czarodziejów! Taki pomysł powoduje, że nawet Makao przez chwilę chciał, aby Mira przegrała. Potem dowiadujemy się, że Jenny dokładnie przygotowała się do tego, aby upokorzyć Demoniczną kobietę z Fairy Tail. No i ostateczna przemiana - forma bojowa! Mirajane wzieła to na poważnie i wykorzystała najpotężniejszą możliwą przemianę, jaką posiada. Następnie zaatakowała zaskoczoną Jenny, która myślała, że będzie to dalej pojedynek na wygląd. Wystarczył jeden cios i Fairy Tail B mogło dopisać sobie 10 punktów. A biedna Jenny będzie pozować nago do tygodnika czarodziejów! Następnie akcja przenosi się do pałacu królewskiego, gdzie toczy się rozmowa Arcadiosa z Ministrem Obrony Królestwa Fiore, Datongiem. Urzędnik stara się uspokoić Kapitana Straży, aby nie spieszył się z realizacją planu. potem dowiaduje się, iż wszystko jest już gotowe i że został oszukany. Na ostatniej stronie mamy ukazaną najważniejszą rzecz w planie "Zaćmienie" - Wrota do zmiany świata!

Postacie

Walki

Użyta Magia, Zaklęcia i Umiejętności

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

Więcej w Fandom

Losowa wiki