Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 278

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Elfman kontra Bachuss jest 278 rozdziałem mangi Fairy Tail autorstwa Hiro Mashimy.

Natsu zorientował się, że coś jest nie tak i ruszył w pogoń za dziwnym zapachem. Doprowadził on go do porywaczy Wendy, Porluisici oraz Carly. Rozpoczął więc morderczy atak, który szybko zakończył się powodzeniem. Na areny, gdzie trwała walka między Elfmanem, a Bacchusem. Ostatnie momenty walki oglądały wolne już Wendy, Carla, Porluisica oraz ich wybawiciel, Natsu. Doszli do wniosku, że porywaczom tak naprawdę chodziło o Lucy. Oni sami zostali nasłanie rzekomo przez Raven Tail. Niemniej na następnej stronie okazuje się, że to Arcadias planuje porwanie gwiezdnego maga, czyli Lucy.

Fabuła

Natsu zorientował się, że coś jest nie tak i ruszył w pogoń za dziwnym zapachem. Doprowadził on go do porywaczy Wendy, Porluisici oraz Carly. Rozpoczął więc morderczy atak, który szybko zakończył się powodzeniem.

278 - Elfman overpowered by Bacchus.jpg

Elfman Powalony przez Bacchusa

Następnie wydarzenia przeniosły się do areny, gdzie trwała walka między Elfmanem, a Bacchusem. Z początku mag przemiany nie był w stanie nawet zadrasnąć Bacchusa będąc w formie Tygrysołaka, który dodaje szybkości. Sytuacja stała się napięta, gdy Elfman już leżał na piasku powalony przez swojego przeciwnika. O dziwo zdecydował w tym czasie, co się stanie, gdy to on wygra tą walkę. Do końca turnieju gildia Quatro Cerberus zmieni swą nazwę na Quatro Szczeniaczek. Bacchus oczywiście zgadza się na to i sięgając po tykwę z gorzałą, która jeszcze wzmacnia jego siłę. Następną formą przybraną przez Elfmana okazał się Jaszczuroczłek. Był to strzał w dziesiątkę, gdyż postać ta ma wystające kolce, są one bardzo przydatne w trakcie walki z kimś, kto używa gołych rąk. Wnet Bacchus miał pokaleczone dłonie i stracił trochę pewności siebie.

278 - Bacchus collapses.jpg

Bacchus Upada

Po zażartej wymianie ciosów, Elfman klęczał przed Bacchusem, który wzniósł ręce ku niebu w triumfalnym geście. Na szczęście okazało się, że był to ostatni wysiłek, na jaki zdobył się mag z Quatro Cerberus. Następnie padł na ziemię. Zwycięstwo należało do Elfmana.

278 - Arcadios planning to kidnap Lucy.jpg

Arcadios planuje porwać Lucy

Ostatnie momenty walki oglądały wolne już Wendy, Carla, Porluisica oraz ich wybawiciel, Natsu. Doszli do wniosku, że porywaczom tak naprawdę chodziło o Lucy i zostali nasłani przez Raven Tail. Okazuje się jednak, że to Arcadias planuje porwanie gwiezdnego maga z Fairy Tail.

Postacie

Walki

Użyta Magia, Zaklęcia i Umiejętności

Użyta Magia

  • Przejęcie (接収 テイクオーバー, Teiku Ōbā)
    • Dusza Bestii (ビーストソウル, Bīsuto Sōru)

Użyte Zaklęcia

Użyte Umiejętności

  • Niezwykły Węch
  • Walka Wręcz
  • Cios Wiszącej Dłoni
    • Pijany Cios Wiszącej Dłoni

Użyta Broń

  • Bronie

Użyty Przedmiot

  • Gurda

Więcej w Fandom

Losowa wiki