Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 274

1968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Zły Omen jest 274 rozdziałem mangi Hiro Mashimy, Fairy Tail.

Fabuła

Jellal przebrany za byłego członka Fairy Tail, Mystogana staje do walki z Jurą Neekis z Lamia Scale. Tłum oklaskuje i wiwatuje na cześć maga z Lamia Scale pokazując jak bardzo popularny jest Jura. Makarov zauważa, że Mavis wydaje się zdenerwowana, aby ją uspokoić mówi, że Jellal był kiedyś członkiem Dziesięciu Świętych Magów tak jak Jura, więc walka jest wyrównana. Mavis jednak cicho mówi, że musi skorzystać z toalety, czym szkokuje wszystkich gdyż duchy nie powinny mieć takich potrzeb.

Jura's Giant Iron Rock Fist.jpg

Kamienna Pięść

Gdy bitwa się rozpoczyna, Jura używa swojej magii ziemi, lecz Jellal unika jego ataków i za pomocą lasek Mystogana ustawia wokół Jury Świętą Pieśń. Jednak Jura wychodzi z ataku bez uszczerbku i po chwili atakuje Fernandesa. Jellal odbija jego atak , lecz Neekis robi to samo i uderza swojego przeciwnika. Stwierdzając, że "Sztuczna Magia" jakiej do tej pory używał nie daje żadnych efektów, Jellal zaczyna używać swojej prawdziwej magii, Meteor.  Dzięki swojej niesamowitej prędkości, Fernandes uderza Jurę i atakuje go używając zaklęcia: Wielki Wóz. Jura broni się za pomocą Kamiennej Góry. Neekis domyśla się, że w rzeczywistości walczy z Jellalem w przebraniu, lecz zachowuje tę informację dla siebie i z uśmiechem kontynuuje walkę.  Żeby wygrać dla Fairy Tail, Jellal lekceważy to, że może zostać zdemaskowany i używa Prawdziwej Magii Ciała Niebieskiego: Sema, które natychmiastowo wydałoby jego prawdziwą tożsamość.

Obserwujące swojego towarzysza, Ultear i Meredy zatrzymują go przy użyciu Połączenia Uczuć. Ultear karze Meredy zjeść ostre papryczki i łaskocze ją, walczący na arenie Jellal czuje to samo, przez co upada na ziemię. Dzięki upadkowi Jellala, Jura zwycięża zdobywając dla Lamia Scale 10 punktów. Neekis jest zażenowany swoją bardzo łatwą wygraną, choć mistrzyni jego gildii jest z niego zadowolona. Członkowie Fairy Tail są zażenowani i zawiedzeni porażką Fernandesa, sczególnie pierwsza mistrzyni Mavis.
Carla's Post Grand Magic Games Premonition Trembling.jpg

Niepokojąca Wizja Carli

W tym samym czasie, w sali chorych, Carla budzi się zdenerwowana po doświadczeniu niepokojącej wizji.

Postacie

Walki i Wydarzenia

Użyta Magia, Zaklęcia i Umiejętności

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

Nawigacja

Saga Wyspa Tenrou Saga X791 Saga Wielki Turniej Magiczny
Saga Klucz Gwiaździstego Nieba
Rozdziały
254 | 255 | 256 | 257
Odcinki
123 | 124

Więcej w Fandom

Losowa wiki