Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 271

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Lucy kontra Flare jest 271 rozdziałem mangi Hiro Mashimy, Fairy Tail.

Lucy bierze udział w pierwszej walce Wielkiego Turnieju Magicznego. Jej przeciwniczką jest Flare, reprezentująca Raven Tail. Heartfilia przywołuje dwa duchy naraz, Corona zaczyna grać nieczysto, a całe igrzyska z daleka obserwuje nowy wróg.

Fabuła

Lucy versus flare 271.jpg

Lucy gotowa do walki z Flare

Rozdział zaczyna się od wyjaśnienia sytuacji Drużyny Fairy Tail A, która zajmuje ostatnie miejsce po pierwszej konkurencji. Mavis Vermilion informuje nas, że Lucy będzie walczyć z Flare z Raven Tail. Jeśli wygra zdobędzie 10 punktów, jeśli przegra 0, natomiast w przypadku remisu może wzbogacić swoją drużynę o 5 punktów. Następnie Mavis, Happy i Pantherlily dopingują reprezentantów Fairy Tail.

Lucy jest wściekła na Raven Tail za to, że najpierw zaatakowali Wendy Marvell, a później uwzięli się na Graya, który brał udział w Ukryciu. Postanawia wygrać tę walkę. Mavis zastanawia się, co jest celem gildii Ivana, więc Makarov wyjaśnia jej, iż jego syn zrobi wszystko, by zawstydzić Fairy Tail. Nieprzekonana tym Vermilion uważa, że jest to zbyt błaha i nieistotna kwestia, więc musi się kryć za tym coś jeszcze. Walka między Lucy a Flare ma trwać 30 minut. Jeśli któraś z nich nie będzie w stanie dłużej atakować, przegrywa.

602px-271 - Hair vs Whip.jpg

Lucy kontra Flare

Jako pierwszego Heartfilia przyzywa Taurusa. Po wykonaniu przez Byka uderzenia toporem, na arenie pojawia się Scorpio, który aktywuje Piaskowy Buster. Flare kontrolująca swoje kasztanowe włosy próbuje blokować ataki, ale Taurus gromadzi piasek wokół swojej broni i celuje nim w kobietę. Wszyscy są pod wrażeniem umiejętności Lucy. Nawet sama Corona wydaje się być niezwykle zaskoczona walecznością swojej przeciwniczki. Nagle jej włosy zmieniają się w wilka. Lucy przywołuje Raka, który je odcina rozwścieczając kobietę.

Flare kieruje swoje włosy pod ziemię tak, by dosięgnąć Lucy. Później oplata nimi jej kostkę, unieruchamia i rzuca dziewczyną. Oświadcza, że może je dowolnie kontrolować. W odpowiedzi Lucy wyciąga Fleuve D'Etoiles i kiedy Flare ponownie próbuje zaatakować, obwiązują się nawzajem, po czym uderzają z impetem o ziemię.

610px-271 - Asuka's in danger.jpg

Flare zamierza zaatakować Asukę

{C

Heartfilia zauważa, że jej buty są zupełnie zniszczone, więc postanawia walczyć boso. Flare natomiast nie może zrozumieć, dlaczego jej piękne włosy są w tak opłakanym stanie. Ponownie kieruje je pod ziemię. Kiedy Lucy rozgląda się wokoło spostrzega kasztanowy kosmyk za Asuką, ale zanim jest w stanie zareagować, leży na ziemi. Flare informuje ją, że nie lubi sprzeciwu, a jeśli jeszcze raz zrobi coś wbrew jej woli, to może stać się coś złego.

Na jednym z balkonów znajduje się Szef Rycerskiego Oddziału, Arcadias. Komentuje walkę wspominając o dojrzewającym owocu, który jeszcze tego roku będzie kompletny. Później zwraca się do Lorda Zerefa nakazując mu po prostu siedzieć i czekać.

Postacie

Walki i Wydarzenia

Użyta Magia, Zaklęcia i Umiejętności

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

Użyte Umiejętności

  • Wielokrotne przyzwanie

Użyta Broń

Nawigacja

Saga Wyspa Tenrou Saga X791 Saga Wielki Turniej Magiczny
Saga Klucz Gwiaździstego Nieba
Rozdziały
254 | 255 | 256 | 257
Odcinki
123 | 124

Więcej w Fandom

Losowa wiki