Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 270

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Noc Spadających Gwiazd jest 270 rozdziałem mangi Hiro Mashimy, Fairy Tail.

Ukrywanie nadal trwa, a uczestnicy posługują się najróżniejszymi metodami, by zdobyć punkty. Jednakże pomimo ich wysiłków, Sabertooth dzięki magii Rufusa znowu zajmuje pierwsze miejsce. Po zakończeniu konkurencji Drużyna Fairy Tail A wciąż plasuje się na ostatniej pozycji. Lucy zostaje wybrana do walki, w której zmierzy się z Flare, członkinią Gildii Raven Tail.

Fabuła

Do końca "Ukrycia" zostało jeszcze 27 minut. Na prowadzenie wysunął się Nulpting , zaś ostatnie miejsce zajmuje Drużyna Fairy Tail A z dwoma ujemnymi punktami. Jeden z komentatorów, Shitou Yajima, sugeruje wymyślenie jakieś metody do odnalezienia pozostałych przeciwników, np. wyczuwając ich magiczną aurę. Jenny oświadcza, że Eve zaskoczy ich czymś bardziej kreatywnym.

Nietrudno dojść do wniosku, że Raven Tail poluje na Fairy Tail, ponieważ Nultpting celuje tylko w Graya. Kiedy Lucy zerka w stronę pozostałych członków gildii Ivana, Flare Corona odwzajemnia spojrzenie. Nazywa Heartfilię "blondi", czym daje do zrozumienia, że za nią nie przepada. Jeden z jej towarzyszy karze się jej uspokoić. Makarov również zauważa, że gildia jego syna celowo atakuje Graya i dopinguje swojego maga.

670px-Chapter 270 - Farmer Beth Magic.png

Beth atakuje Graya

Gray idąc jedną z ulic, zostaje zaatakowany Marchewkowymi Pociskami Beth, która musiała obronić się przed pułapką Yaegera z Quatro Cerberus. Ten natomiast oberwał zaklęciem Lyona. Kiedy mag lodu przygotowuje się do zaatakowania Graya, Juvia zeskakuje z dachu i uderza Vastię w głowę. Oznajmia, że obiecała Mistrzowi, że nie przegra nawet z Fullbusterem. Wtedy na jaw wychodzi umowa, którą Makarov zawiązał z członkami Drużyny Fairy Tail B. Okazuje się, iż jeśli wygrają będą mogli rozkazywać swoich rywalom przez cały dzień. Zszokowany Gray, który wcześniej o niczym takim nie słyszał, wrzeszczy, że oni się na coś takiego nie zgadzali. Natsu i pozostali przytakują, nie wiedząc czego mogliby żądać, gdyby to jednak oni odnieśli zwycięstwo. Wtedy Nulpting znowu pojawia się na scenie i atakuje zarówno Graya, jak i Juvię.

Chapter 270 - Eve attacks with Blizzards.png

Eve skutecznie atakuje pozostałych uczestników

Nagle z nieba zaczyna padać śnieg. Jenny i pozostali członkowie Drużyny Blue Pegasus wiedzą, że to robota Eve'a. Chłopak chce rozpoznać swoich przeciwników po oddechu, który będzie widoczny w niskiej temperaturze. Dzięki tej metodzie trafia reprezentantów Mermaid Heel, Quatro Cerberus i Raven Tail. Jednakże Lyon znajduje Eva i zaczyna z nim walczyć, to samo czynią pozostali walcząc między sobą.

Memory make.jpg

Rufus posługuje się swoją magią

Wkrótce, Rufus z Sabertooth, który dotychczas nie mieszał się do potyczek, oświadcza, że cała ta rozgrywka jest niezwykle łatwa i nudna. Informuje, iż dokładnie zapamiętał ruchy, magię, a nawet rytm bicia serca przeciwników. Zaskakuje ich swoją magią, Tworzeniem Wspomnień, będącą jedną z odmian Magii Tworzenia. Po rzuceniu Nocy Spadających Gwiazd, trafia wszystkich magów, poza Nulptingiem, który uniknął promienia i skoczył, by go zaatakować. Okazuje się, że było to jedynie "wspomnienie" Rufusa, a ten prawdziwy osobiście uderzył maga z Raven Tail. Zarówno widownia, jak i uczestnicy są pod wrażeniem jego umiejętności.

Runda dobiega końca. Pierwsze miejsce zajęło Sabertooth, kolejne Raven Tail, Lamia Scale, Blue Pegasus, Mermaid Heel, Quatro Cerberus, Fairy Tail B i Fairy Tail A. Widownia wyśmiewa tych ostatnich nazywając ich słabeuszami, czym doprowadzają Natsu do szału. Przed zrobieniem czegoś głupiego, powstrzymują go jednak Erza i Elfman. Gray przeprasza za swój marny wynik, ale Lucy pociesza go mówiąc, że to dopiero pierwsza runda. Chłopak odchodzi rozczarowany, przysięgając, że zemści się na Raven Tail i Sabertooth.

Następnie nadchodzi czas na ogłoszenie magów, którzy zmierzą się ze sobą w pojedynku. Wybór sędziów padł na Lucy z Drużyny Fairy Tail A i Flare z Drużyny Raven Tail.

Postacie

Walki i Wydarzenia

Użyta Magia, Zaklęcia i Umiejętności

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

Nawigacja

Saga Wyspa Tenrou Saga X791 Saga Wielki Turniej Magiczny
Saga Klucz Gwiaździstego Nieba
Rozdziały
254 | 255 | 256 | 257
Odcinki
123 | 124

Więcej w Fandom

Losowa wiki