Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 267

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Nowa Gildia jest 267 rozdziałem mangi Hiro Mashimy, Fairy Tail.

Turniej w końcu się rozpoczyna. Wszyscy uczestnicy gromadzą się na arenie Domus Flau. Drużyna Fairy Tail sprawdza najpierw jak się czują Wendy i Carla, które zaatakowała tajemnicza postać. Dziewczynka prosi Elfmana, by zajął jej miejsce dopóki nie wyzdrowieje. Gdy zostają wywoływane kolejne gildie, Fairy Tail jest w szoku widząc wśród nich również Raven Tail.

Fabuła

Rozpoczyna się Wielki Turniej Magiczny. Uczestnicy znajdują się swoich pokojach, a Drużyna Natsu i Elfman przymierzają nowe stroje. Okazuje się, że ubranie Wendy jest o wiele za małe dla potężnego Elfmana.

Dziewczynka i Carla leżą w szpitalu, gdzie opiekuje się nimi Porlyusica, która przybyła by dopingować Fairy Tail. Są w złym stanie ze względu na niski poziom magicznej mocy. Wendy zdołała jedynie wspomnieć o jakieś ciemnej postaci. Ze łzami w oczach przeprasza swoich przyjaciół i prosi Elfmana by zajął jej miejsce. Porlyusica informuje ich, że Turniej trwa siedem dni i do ostatecznych rozgrywek Wendy powinna być już w pełni sił.

Chapter 267 - Mavis backs.png

Mavis dopinguje Fairy Tail

Później okazuje się, że były członek Rady Magii, Shitou Yajima wraz z Chapatim Lolą są komentatorami rozgrywek. Fairy Tail, które zajęło ósme miejsce w eliminacjach, wychodzi na arenę i zostaje wygwizdane. Wszystko przez wcześniejsze nieudane starty w Turnieju. Jednakże Mistrz i pozostali członkowie gildii dopingują ich z całych sił. Ku ich zaskoczeniu jest z nimi również Mavis Vermilion, której nudziło się na wyspie.

Team Quatro Cerberus.jpg

Członkowie Gildii Quatro Cerberus

Siódme miejsce zajęła Drużyna Quatro Cerberus. Za nimi na arenie pojawiają się członkinie kobiecej Gildii Mermaid Heel. Piąte miejsce zajęli Trimens, drużyna z Blue Pegasus wraz z towarzyszem przebranym za królika. Na czwartej pozycji uplasowała się Lamia Scale. Ich Mistrzyni była na nich wściekła za tak słaby wynik. Wśród uczestników jest kuzynka Sherry Blendi, Chelia. Lyon przypomina Grayowi o ich rywalizacji o Juvię Lockser. Fullbuster nie nic wie o takim zakładzie, ale oświadcza, że Fairy Tail nie zamierza przegrać.

Raven Tail.jpg

Raven Tail jest Legalną Gildią

Najbardziej zaskakującym uczestnikiem okazała się nowa legalna gildia, Raven Tail, która zajęła trzecie miejsce. Mistrz Ivan utrzymuje, że długo czekał na taką okazję, by spotkać się z ojcem. Okazało się, że to oni zaatakowali Wendy i Carlę, czym rozwścieczyli Fairy Tail.

Nie wyjawiono jeszcze, które gildie zajęły pierwsze dwa miejsca. Wiadomo, że jednym z nich jest Gildia Sabertooth. Erza zastanawia się, czy nie ma to związku z mroczna energią, o której mówił Jellal.

Postacie

Walki

Brak

Użyta Magia, Zaklęcia i Umiejętności

Brak

Nawigacja

Saga Wyspa Tenrou Saga X791 Saga Wielki Turniej Magiczny
Saga Klucz Gwiaździstego Nieba
Rozdziały
254 | 255 | 256 | 257
Odcinki
123 | 124

Więcej w Fandom

Losowa wiki