Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 263

2082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Crime Sorcière jest 263 rozdziałem mangi Hiro Mashimy, Fairy Tail.

Wszystkie magiczne gildie w Fiore przygotowują się do Wielkich Magicznych Mistrzostw. W międzyczasie niezależna gildia Crime Sorcière, której członkami są Jellal, Meredy i Ultear spotykają się z Fairy Tail i proszą ich o pomoc. Ponadto Ultear obiecuje im zwiększenie magicznej mocy, jeśli przystaną na ich propozycję.

Fabuła

Raven tail members.jpg

Ivan i pozostali członkowie Raven Tail

Mistrzyni Gildii Lamia Scale, Ooba Babasaama, jest zdeterminowana by wygrać mistrzostwa, więc rozkazuje przyłączyć się do nich Jurze i Lyonowi. Mistrz Gildii Blue Pegasus, Bob i Ichiya uważają, że skoro Lamia wystawia swoich najsilniejszych magów, to i oni będą musieli się postarać. Sting dowiaduje się od Frosha i Lectora, że Fairy Tail zamierza wziąć udział w potyczkach. Kiedy pyta swojego przyjaciela, Rogua, czy też nie może się tego doczekać, ten wyraża brak zainteresowania. Gildia Raven Tail i Ivan Dreyar planują całkowite zniszczenie gildii Makarova.

Crime sociere appears.jpg

Członkowie Crime Sorcière

Tymczasem na plaży zrozpaczeni członkowie Fairy Tail nie mogą przeboleć utraty trzech miesięcy treningu. Virgo prosi Lucy, by ją ukarała, ale dziewczyna karze jej odejść. Nagle na głowie Erzy ląduje gołąb z wiadomością. Po rozwinięciu kartki okazuje się, że ktoś chce by poszli na wiszący most, znajdujący się głęboko w zachodnim lesie. Udają się tam i zniszczony most wraca do pierwotnej formy. Kiedy ruszają dalej spotykają Jellala, Meredy i Ultear. Mężczyzna oznajmia, że został wyciągnięty z więzienia przez byłe członkinie Grimoire Heart i założył niezależną organizację Crime Sorcière, której głównym celem jest zlikwidowanie wszelkiego zła, jakie przyniósł ze sobą Zeref. Jet oznajmił, że słyszał o ich gildii, która zlikwidowała w ciągu tych siedmiu lat wiele nielegalnych organizacji. Jellal wyznaje również, że wróciła mu pamięć. Gray i Juvia witają się z Ultear i Meredy.

Członkowie Crime Sorcière proszą magów z Fairy Tail o pomoc. Informują, że wyczuli źródło mrocznej energii, która unosi się nad areną mistrzostw, ale sami nie mogą się do niej zbliżyć. Erza zgadza się, za co Ultear oferuje im pomoc w nadrobieniu straconego treningu. Wyjawia, że każdy posiada w sobie drugie źródło magicznej mocy, które mogłaby uaktywnić za pomocą Łuku Czasu. Ostrzega jednak, że będzie to niezwykle bolesne, ale Natsu nie zwraca na to najmniejszej uwagi i przytula kobietę.

Podczas gdy, Fairy Tail miło spędza czas z Meredy i Ul, zaniepokojona czymś Erza spogląda na Jellala.

Postacie

Walki

Brak

Użyta Magia, Zaklęcia i Umiejętności

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

Nawigacja

Saga Wyspa Tenrou Saga X791 Saga Wielki Turniej Magiczny
Saga Klucz Gwiaździstego Nieba
Rozdziały
254 | 255 | 256 | 257
Odcinki
123 | 124

Więcej z Fandomu

Losowa wiki