FANDOM

Jak mistrz powiedział to pierwszy rozdział mangi Kyōty Shibano, Fairy Tail Gaiden: Bliźniacze Smoki z Sabertooth, będącej spin-off'em mangi Fairy Tail.

Fabuła

Grupa rabusiów napada na sklep jubilerski. Mieszkańcy miasta panikują ze względu na opieszałość wojska. Wtedy pojawia się grupa magów, którą okazuje się być gildia Sabertooth na czele z jej mistrzem, Stingiem, który ogłasza przybycie magów i nakazuje bandytom nie ruszać się. Złodzieje próbują uciec, bo wiedzą, że nie mają szans z magami, ale i tak nie udaje im się uniknąć walki. Sting stara się ich zaatakować, ale zostaje przypadkowo znokautowany przez Orgę, który rozpoczyna atak na przestępców. Mag jest zadowolony z łatwości, z jaką pokonał przeciwnika. Następnie do walki włącza się reszta magów z Sabertooth. Wszystko to widzi Jason, zachwycony tym, jak gildia pokonała złodziei. W tym samym czasie Yukino pociesza Stinga załamanego z powodu zniszczenia jego wejścia.

Sting dąsa się

Sting dąsa się

Następnie w budynku gildii podekscytowany Jason przeprowadza wywiad z zadowolonymi członkami Sabertooth. Jednakże Sting wciąż jest zły. Spytany przez Rogue'a o powód swojej złości, wściekły obwiania resztę gildii za ich pierwszeństwo w walce ze złodziejami. Jason próbuje go przekonać, że jego udział również był istotny, ale jedynie pogłębia złość mistrza Sabertooth. Magowie za jego plecami krytykują jego zachowanie. Wtedy pojawia się Yukino, która częstuje złego Stinga ciasteczkami. Twierdząc, że nie jest tak płytki, żeby jedzenie poprawiało mu humor, Sting mimo wszystko je ciastka, po których niespodziewanie unosi się w górę. Widząc to inni członkowie gildii również częstują się, podczas gdy Minerva wyjaśnia, że są to ciasteczka przeznaczone głównie do rozweselania dzieci. W odpowiedzi na zdziwienie Lectora Yukino usprawiedliwia się, że chciała jedynie rozweselić mistrza.

Demaskacja szpiega

Demaskacja szpiega

Następnego, deszczowego dnia Minerva pyta, czy Yukino przyszła już do gildii, ale dostaje odpowiedź przeczącą. Kobieta jest niezadowolona, bo planowała wziąć ją ze sobą na misję, ku zdziwieniu członków gildii, nieprzyzwyczajonych do tego, że ich panienka zabiera kogoś ze sobą na misję. Rufus sugeruje, że jest to sprawka wypieków Yukino. Chwilę potem spóźniona Aguria pojawia się w budynku gildii. Minerva oznajmia jej, że zabiera ją ze sobą na misję, a wtedy Yukino idzie zgłosić to Rogue'owi i Stingowi. Ku zaskoczeniu wszystkich, Sting pyta ją o prawdziwą tożsamość, zarzucając, że Yukino zawsze jest w gildii pierwsza, nie ważne co. Od razu wychodzi na jaw, że Sabertooth ma do czynienia z wrogim im magiem, którego Sting od razu nokautuje, ujawniając jego prawdziwą twarz. Wściekły pyta o to, gdzie jest prawdziwa Yukino. Uspokojony przez Rogue wysłuchuje słów maga, który mówi, że dziewczyna należy już do jego gildii.

Postacie

Walki

Użyta Magia, Zaklęcia, Umiejętności, Bronie i Przedmioty

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

Użyte Umiejętności

  • Walka wręcz

Użyte Bronie

  • Walka wręcz

Użyte Przedmioty

  • Latające ciasteczka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki