Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 15 (Bliźniacze Smoki z Sabertooth)

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Bliźniacze smoki to piętnasty i zarazem ostatni rozdział mangi Kyōty Shibano, Fairy Tail Gaiden: Bliźniacze Smoki z Sabertooth, będącej spin-off'em mangi Fairy Tail.

Fabuła

Przeciwnik opowiada o swojej miłości do smoków.png

Przeciwnik opowiada o swojej miłości do smoków

Po zakończonej walce do Stinga i Rogue'a podbiegają Frosch i Lector. Lector od razu twierdzi, że Sting jest najsilniejszy, a Sting przytakuje. Z kolei Rogue pyta o cel przeciwnika. Wtedy ku ich zaskoczeniu, mag wyjawia im, że kocha smoki. Wyjaśnia, że kiedy był mały czytał o smokach i bardzo je podziwiał. Do tego stopnia, że poświęcił całe życie na badanie ich, bo chciał stać się jednym z nich. Jednak uświadomił sobie, że nie może tego osiągnąć, przez co jego życie stało się puste. Sting każde mu przestać gadać głupoty, a wtedy pojawiają się Yukino i, ku zaskoczeniu Stinga, Minerva. Wtedy przeciwnik zauważa Daiyę, która przeprasza go za niepowodzenie swojego zadania. Mag wyciąga rękę w jej stronę, ale zamiast wedle jej przypuszczeń uderzyć ją, głaszcze ją po głowie i prosi, żeby z nim została. Frosch i Lector są zaskoczeni faktem, że dwójka ich wrogów jest rodzeństwem. Z kolei Sting nakazuje przeciwnikowi pielęgnować więź z siostrą. Po odejściu magów z Sabertooth brat Daiyi zastanawia się na głos, jakim miejscem jest gildia.
Minerva wyjaśnia pochodzenie klejnotów.png

Odchodząc z fałszywego Obstone Sting narzeka, że koniec końców ich misja poszła na marne. Rogue zwraca mu uwagę, że powinien uważniej przyglądać się zadaniom, których chce się podjąć. Kłótnię przerywa Minerva, zarządzając pójście do prawdziwego Obstone. Słysząc od Stinga o braku pieniędzy, używając swojej magii pokazuje wszystkim stos klejnotów. Wyjaśnia, że było ich pełno na szlaku golemów i prawdopodobnie mogą je sobie zabrać. Wtedy cała grupa w dobrych nastrojach kieruje się do Obstone. Wieczorem w gorących źródłach Sting i Rogue ponownie kłócą się, tym razem o to, że Rogue zwrócił Stingowi uwagę na jego dziecinne zachowanie. W tym samym czasie słuchając ich kłótni, Yukino śmieje się a Minerva twierdzi, że nigdy się nie zmienią.

Postacie

  1. Rogue Cheney
  2. Sting Eucliffe
  3. Nienazwany mag
  4. Frosch
  5. Lector
  6. Yukino Aguria
  7. Minerva Orlando
  8. Daiya

Walki

  • brak

Użyta Magia, Zaklęcia, Umiejętności, Bronie i Przedmioty

Użyta Magia

  • Territory (絶対領土(テリトリー) Teritorī)

Użyte Zaklęcia

  • brak

Użyte Umiejętności

  • brak

Użyte Bronie

  • brak

Użyte Przedmioty

  • brak

Więcej w Fandom

Losowa wiki