Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 14 (Bliźniacze Smoki z Sabertooth)

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Podwójna więź to czternasty rozdział mangi Kyōty Shibano, Fairy Tail Gaiden: Bliźniacze Smoki z Sabertooth, będącej spin-off'em mangi Fairy Tail.

Fabuła

Dziewczynka będąca niedawnym wrogiem Yukino i Minervy jest oburzona faktem, że Minerva nie zamierza pomóc Stingowi w walce. Twierdzi, że Eucliffe przegra. Jednakże Minerva oznajmia jej, że mistrz gildii Sabertooth nie przegra tak łatwo, szczególnie, że jest z nim Rogue. Na zdziwienie dziewczynki Yukino wyjaśnia, że Sting i Rogue są razem niepokonani.

Sting i Rogue podczas walki z fałszywym smokiem.png

Sting i Rogue przed ostatecznym starciem

Tymczasem Sting i Rogue walczą z przeciwnikiem, który jest zszokowany faktem, że mimo zaabsorbowanej mocy nie dorównuje Bliźniaczym Smokom. Smoczy Zabójcy wyjaśniają im, że ich magia opiera się na więzi stworzonej ze smokami, które przekazały im tę magię, a nie na samej sile. Wróg wyśmiewa ich, a następnie atakuje, jednak Sting i Rogue z łatwością radzą sobie z jego atakiem. Następnie pokonują przeciwnika za pomocą połączonego ataku. Odnoszą zwycięstwo, a ich przeciwnik sam przed sobą przyznaje się do swojej porażki.

Postacie

Walki

Użyta Magia, Zaklęcia, Umiejętności, Bronie i Przedmioty

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

Użyte Umiejętności

Użyte Bronie

  • Brak

Użyte Przedmioty

  • Brak

Więcej w Fandom

Losowa wiki