Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 13 (Bliźniacze Smoki z Sabertooth)

2082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kamienny smok to trzynasty rozdział mangi Kyōty Shibano, Fairy Tail Gaiden: Bliźniacze Smoki z Sabertooth, będącej spin-off'em mangi Fairy Tail.

Fabuła

Skały w jaskini zaczynają się trząść, co może oznaczać zawalenie. Yukino i Minerva widzą to z wioski w postaci wybuchu, domyślając się, że pochodzi on z kopalni.

Sting i Rogue naprzeciw grupy golemów.png

Sting i Rogue naprzeciw grupy golemów

Sting, Sting, Lector i Frosch fartownie wychodzą z opresji cało, a wtedy przeciwnik tłumaczy im, że w mieście znajduje się magia, nad którą od dawna prowadził badania, a która potrafi przywłaszczać moc smoczych zabójców. Tworzy też kilka golemów, kóre mają walczyć ze Stingiem i Roguem. Smoczy zabójcy pokonują wszystkie bez problemu, ale zaraz po tym zostają zaatakowani. Okazuje się, że ich wróg przy pomocy zaabsorbowanej wcześniej mocy zmienił się w smoka. Sting obwinia samego siebie za spuszczenie gardy, przez co dał się zaatakować. Jednak Rogue przypomina mu, że wcześniej twierdził, że sam da sobie radę. Sting przypomina, że ich przeciwnikiem jest smok. Mimo że Rogue przypomina mu, że jest to fałszywy smok, Eucliffe twierdzi, że jako Smoczy Zabójcy powinni rozprawić się z nim.

Postacie

Walki

Użyta Magia, Zaklęcia, Umiejętności, Bronie i Przedmioty

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

  • Kostrukcja ziemi
  • Bariera absorbująca
  • Tworzenie golemów
  • Zmiana w smoka

Użyte Umiejętności

  • Walka wręcz

Użyte Bronie

  • Brak

Użyte Przedmioty

  • Brak

Więcej z Fandomu

Losowa wiki