Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 12 (Bliźniacze Smoki z Sabertooth)

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Niespodziewany gość?! to dwunasty rozdział mangi Kyōty Shibano, Fairy Tail Gaiden: Bliźniacze Smoki z Sabertooth, będącej spin-off'em mangi Fairy Tail.

Fabuła

Rogue uderza Stinga.png

Rogue uderza Stinga

Mag przygotowuje się do odebrania Stingowi jego smoczej lakrymy, ale udaremnia mu to nagły wybuch, który oswabadza smoczego zabójcę. Kiedy Lector upewnia się, czy przyjacielowi nic się nie stało, pojawiają się Rogue i Frosch. Jednak wróg zamiast się bać, jest zadowolony z faktu, że jego plan jednak się powiódł i ma do swojej dyspozycji obu smoczych zabójców. W tym czasie Sting i Rogue rozmawiają. Sting jest pewien, że Cheney przyszedł mu na pomoc ze względu na troskę i przywiązanie, ale wtedy nieoczekiwanie zostaje przez niego uderzony, co wszystkich szokuje. Kiedy domaga się wyjaśnień, słyszy od Rogue'a, że dzięki temu są kwita. Między Bliźniaczymi Smokami wywiązuje się kłótnia, a ich przeciwnik wykorzystuje to, żeby ich zaatakować. Sting z łatwością paruje jego atak, każąc mu zamknąć się. Rogue drażni się z nim, mówiąc mu, że wygląda na nieźle obitego i chyba jednak powinien mu pomóc. Zdenerwowany Sting krzyczy, że nie potrzebuje tej pomocy, bo da sobie radę sam. Pyta też, dlaczego Cheney jest w formie, skoro powinien być pod wpływem bariery. Wychodzi na jaw, że bariera ta została zniszczona. Wrogi mag wpada w złość, przeczuwając, że jest to wina jego siostry, która miała się tym zająć. Wtedy też uaktywnia swoją dopiero co pozyskaną moc, ogłaszając, że z jej pomocą pozbędzie się obu Smoczych Zabójców.

Postacie

  1. Nienazwany mag
  2. Sting Eucliffe
  3. Lector
  4. Rogue Cheney
  5. Frosch

Walki

Użyta Magia, Zaklęcia, Umiejętności, Bronie i Przedmioty

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

  • Konstrukcja ziemi
  • Bariera absorbująca magię

Użyte Umiejętności

  • Walka wręcz

Użyte Bronie

  • Brak

Użyte Przedmioty

  • Brak

Więcej w Fandom

Losowa wiki