Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 10 (Bliźniacze Smoki z Sabertooth)

1968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Bitwa między dziewczynką a kobietą to dziesiąty rozdział mangi Kyōty Shibano, Fairy Tail Gaiden: Bliźniacze Smoki z Sabertooth, będącej spin-off'em mangi Fairy Tail.

Fabuła

Dziewczynka używa magii na sobie.png

Dziewczynka używa magii na sobie

Minerva swoją magią odpycha przeciwników, a na pytanie Yukino, wyciąga z kieszeni formularz zleceniowy. Wyjaśnia, że miasteczko jest fałszywe, a prawdziwe Obstone jest położone bardziej na południe. Wychodzi na jaw, że wszystko jest ukartowane, a ludzie zostali przeniesieni z pobliskich wiosek za pomocą magii. Dziewczynka postanawia zabić zarówno Minervę, jak i Yukino, ale Minervia bez problemu pozbywa się Pisces, wyjaśniając Yukino, że przeniosła je trochę dalej, dzięki czemu Yukino może zamknąć bramę, co od razu robi. Wtedy ich przeciwniczka nasyła na nie ludzi, ale Minerva radzi sobie z nimi tak samo, jak z Pisces. Przy okazji dochodzi do wniosku, że magia dziewczynki pozwala jej nie tylko kontrolować inne osoby, ale też zwiększać ich siłę. Dziewczynka słysząc od Yukino, że nie ma już kogo kontrolować, w akcie desperacji używa magii na sobie samej, bo nie chce być odrzucona przez swojego brata.

Postacie

  1. Minerva Orlando
  2. Pisces
  3. Daiya
  4. Yukino Aguria
  5. Mieszkańcy Obstone

Walki

Użyta Magia, Zaklęcia, Umiejętności, Bronie i Przedmioty

Użyta Magia

  • Kontrola Pieczęcią
  • Territory (絶対領土(テリトリー) Teritorī)

Użyte Zaklęcia

  • Brak

Użyte Umiejętności

  • Walka wręcz

Użyte Bronie

  • Młot

Użyte Przedmioty

  • Brak

Więcej w Fandom

Losowa wiki