Fandom

Fairy Tail Wiki

Rozdział 1

1966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Fairy Tail jest pierwszym rozdziałem Fairy Tail.

W królestwie Fiore magia używana jest na porządku dziennym. Ci, co używają jej zarabiając na życie, przynależą do specjalnych gildii – gildii magów. Jeden chłopak, należący do gildii zwanej Fairy Tail, właśnie dociera do portowego miasta Hargeon. Przybywa do niego wraz ze swoim kompanem Happy, by odnaleźć smoka. Niestety nie odnajduje tego legendarnego stworzenia, ale poznaje dziewczynę, która marzy o przyłączeniu do jego gildii.

Fabuła

Podczas obrad Rady Magii, Ultear bawi się kryształową kulą. Jeden z członków prosi ją by przestała, lecz ta odpowiada, że jej się nudzi. Niebieskowłosy mężczyzna, o imieniu Siegrain, zgadza się z nią i ma nadzieję, że wkrótce wydarzy się jakieś zamieszanie. Jeden z pozostałych członków rady oburza się jego wypowiedzią i zastanawia się jak taki nieodpowiedzialny bachor może zasiadać w radzie, na co mężczyzna odpowiada, że posiada silną magię. Przewodniczący uspokaja ich i komentuje, że mimo iż na świecie występuje wiele problemów, najbardziej pragnie  zakończenia wybryków tych idiotów z  Fairy Tail.

Po zatrzymaniu się pociągu w portowym mieście Hargeon konduktor pyta się Natsu, który cierpi na chorobę lokomocyjną, jak się czuję. Jego koci partner Happy, zapewnia go, że wszystko jest w porządku i tak się dzieje za każdym razem . Mając nadzieję, że informacje o "Salamandrze" były poprawne, Happy wysiada z pociągu, lecz Natsu, który ciągle cierpi odjeżdża razem z maszyną.

Lucy's seduction.jpg

Lucy próbuje uzyskać rabat

W Magicznym Sklepie młoda dziewczyna Lucy jest rozczarowana jego małym asortymentem. Sprzedawca przeprasza, lecz ciągle próbuje namówić ją do kupna jakiegoś przedmiotu na co dziewczyna w ogóle nie zwraca uwagi. Kiedy Lucy pyta się czy można kupić tu klucze do bram, mężczyzna natychmiast proponuje Klucz do Bramy Małego Psa. Dziewczyna pyta się o cenę, która okazuje się wynosić 20 000 kryształów. Mając nadzieję na jej obniżenie Lucy używa swojego uroku, co daje jej tylko 5% zniżki. Idąc oburzona po ulicy i kopiąc znaki słyszy, że słynny "Salamander" pojawił się w mieście. Chcąc zobaczyć na żywo magię ognia, której nie można kupić w sklepie, podchodzi do tłumu.

Natsu, który nie jest zadowolony podwójną przejażdżką, rozmawia z Happym czy "Salamander" o którym słyszeli to naprawdę Igneel, na co kot odpowiada, że to może być tylko on. Zauważając krąg fanów czarodzieja wbiegają w niego chcąc się przekonać, czy ich przemyślenia były poprawne.

Mag Ognia, 'Salamander', pozdrawia tłum, a Lucy zastanawia się czemu jej bicie serca przyśpieszyło. Po spojrzeniu na mężczyznę, staje się coraz bardziej w nim zauroczona, dopóki nie pojawia się Natsu. Gapiąc się na "Salamandra" chłopak pyta się kim jest, na co mag przedstawia mu się. Rozczarowani, Natsu i Happy, szybko odchodzą, lecz oburzone fanki czarodzieja zaciągają ich do niego i każą przeprosić. "Salamander" proponuje Natsu swój autograf, jednakże ten odmawia przez co zostaje wyrzucony z grupy. Czarodziej mówi wtedy, że ma ważne sprawy do załatwienia i zaprasza wszystkie kobiety na swoje przyjęcie na promie. Kiedy Natsu i Happy mieli zamiar się zbierać, podchodzi do nich Lucy, dziękuje za pomoc i zaprasza na obiad.

Kiedy Natsu i Happy (głównie Natsu) niezbyt elegancko zjadają swój posiłek, Lucy wyjaśnia im że "Salamander" użył na ludziach zakazanego zaklęcia Uroku i dziękuje im za pomoc z złamaniem czaru. Dziewczyna mówi wtedy, że również jest magiem i pragnie dostać się do gildii. Wyjaśnia wtedy czym są gildie, czym się zajmują, i dlaczego magowie muszą dołączać do nich by móc nazywać się prawdziwymi magami. Wyjawia wtedy, że pragnie dostać się do konkretnej gildii bo wierzy, że może znaleźć tam wiele interesujących zadań. Lucy wtedy pyta się Natsu i Happiego o ich cel w Hargeonie, na co odpowiadają, że szukają Igneela, Ognistego Smoka. Zszokowana ich odpowiedzią, mówi że to przecież niemożliwe by smok mógł zmieścić się w mieście, szokując tym samym swoich rozmówców. Kiedy zapłaciła za posiłek i miała zamiar wyjść, Natsu i Happy klękają i dziękują za jej życzliwość. Dziewczyna jest zawstydzona ich czynami. Natsu, mając zamiar odwdzięczyć się za jej uprzejmość, proponuje jej autograf Salamandra, który ta natychmiast odrzuca.

Czytając Tygodnik "Czarodziej", Lucy śmieje się z tego co Fairy Tail znowu nabroiło, wliczając pokonanie bandytów z Dabon przy zniszczeniu siedmiu budynków. Przewracając stronę na zdjęcie Mirajane, zastanawia się jak można dołączyć do tej gildii. Pomimo złej sławy jaką cieszy się Fairy Tail, podziwia tę gildię i pragnie wejść w jej szeregi. Niespodziewanie pojawia się Salamander, który usłyszał jej monolog. Zaprasza ją na swoje przyjęcie, lecz ta odmawia mówiąc, że wie o jego Uroku przez co ten nie może już na nią zadziałać. Mężczyzna chcąc ją przekonać podaje się jako Salamander z Fairy Tail i proponuje, że jeśli przyjdzie na jego statek porozmawia z mistrzem na temat przyjęcia jej do gildii. Lucy natychmiast zgadza się, lecz nie zauważyła, dopóki mag nie odszedł, że znów była zauroczona.

Zbliżał się wieczór i szczęśliwi z powodu pełnych brzuchów Natsu i Happy odpoczywają blisko portu. Kot zauważa w oddali statek i mówi że zapewne tam odbywa się przyjęcie Salamandra, przez co Natsu dostaje choroby lokomocyjnej na samą myśl o tym. Słyszą wtedy rozmowę dwóch kobiet. Jedna z nich mówi, że przyjęcie wystawia Salamander z Fairy Tail. Przyjaciele są zszokowani ich wypowiedzią. Natsu patrzy poważnie na statek i znowu dopada go choroba lokomocyjna.

Bora trying to brand Lucy.jpg

Bora próbuje zaznaczyć Lucy

Na statku Lucy jest zaproszona przez Salamandra na trochę wina. W chwili, gdy miała zamiar je wypić odrzuca kieliszek mówiąc, że były w nim środki nasenne. Ujawniając swoją prawdziwą naturę mag, każe swojemu podwładnemu porwać dziewczynę, mówiąc że stałą się jego osobistą niewolnicą. Salamander zabiera jej klucze i komentując jej Magię Gwiezdnych Duchów wyrzuca je przez okno. Lucy nie może powstrzymać się od płaczu z powodu tego jacy okrutni okazali się magowie z jej wymarzonej gildii. Salamander wtedy szykuje się do wypalenia u Lucy znaku niewolników. Niespodziewanie pokład statku zostaje zniszczony i pojawia się Natsu, który zaraz odczuł skutki swojej choroby lokomocyjnej. Gdy Salamander zastanawia się jak się tu dostał nadlatuje uskrzydlony Happy i łapie Lucy w celu ucieczki. Dziewczyna pyta się o Natsu, lecz kot odpowiada, że nie może dźwigać dwóch ludzi na raz. Salamander próbuje powstrzymać ich, ale wszystkie jego próby spełzły na niczym. Wiedząc, że ucieczka Lucy może sprawić kłopoty, podwładny zaczyna do nich strzelać. Happy omija wszystkie strzały, lecz w środku lotu traci swoją magię przez co razem z dziewczyną spadają do oceanu. Lucy podpływa do swoich kluczy i zastanawia się co dalej robić, podczas gdy kot spada na swoją głowę. Za to na statku Natsu pyta się Salamandra o Fairy Tail.

Po znalezieniu swoich kluczy Lucy szybko przyzywa Aquarius, co zdumiewa Happiego. Dziewczyna nakazuje duchowi zniszczyć statek, z czego ta tylko kpi. Kiedy Lucy jest oburzona jej zachowaniem, Aquarius odpowiada że jeśli znowu zgubi jej klucz to ją zabije. Dzięki jednemu machnięciu urną duch zmywa statek, razem z Lucy i Happym, na wybrzeże. Wszyscy zastanawiają się co się dzieje i Natsu zauważa że statek już nie pływa. Mag Gwiezdnych Duchów krzyczy na Aquarius za przypadkowe zaatakowanie również jej, lecz po chwili odkrywa, że właśnie to było j jedynym celem ducha. Aquarius odpowiada jej potem, żeby przez pewien czas jej nie przyzywała ponieważ ma randkę z swoim chłopakiem, co denerwuje Lucy. Kiedy dziewczyna odczuwa dumę z dobrze wykonanej roboty, Happy chce sprawdzić co się dzieje u swojego przyjaciela.

FD's Roar Manga.jpg

Natsu Używa Ryk Ognistego Smoka

Wraz z zatrzymaniem się statku, twarz Natsu staje się coraz bardziej poważna. Salamander wyśmiewa chłopaka i każe mu natychmiast się wynosić. Kiedy Natsu zdejmuje swoje ubranie, Lucy chce mu pomóc. Zostaje jednak powstrzymana przez Happiego, który mówi jej że Natsu także jest magiem. Gdy podwładny biegnie zaatakować chłopaka ten pyta się złoczyńcy czy naprawdę należy do Fairy Tail. Salamander potwierdza to. Rozwścieczony chłopak odtrąca podwładnego i mówi, że jest Natsu z Fairy Tail i nigdy nie widział go w gildii. Lucy jest zaskoczona jego wypowiedzią. Podwładny zwraca się do swojego szefa jako "Bora" przez co ten zakazuje mu się tak do niego odzywać. Happy wtedy podaje informacje o Borze, takie jak jego przezwisko, formalną gildię (Titan Nose), itp. Nie interesuje to Natsu, jednakże nie jest w stanie wybaczyć oszustowi używanie imienia Fairy Tail w celu czynienia zła. Bora podstępnie wystrzela ognisty pocisk, lecz chłopak tylko zjada go, mówiąc że to najgorszy ogień jaki jadł w całym swoim życiu. Zarówno Borze jak i Lucy szczęki dotykają podłogi, kiedy Natsu dziękuje za posiłek. Wszyscy są zszokowani jego magią. Podwładny Bory i Lucy komentują wtedy, ze to chłopak jest prawdziwym Salamandrem z Fairy Tail. Natsu wypluwa ogień na jego przeciwników. Potem zaczyna ich uderzać ognistymi pięściami, mówiąc im że tak wygląda prawdziwy mag Fairy Tail. Lucy nie może uwierzyć w o co widzi: człowiek jedzący płomienie i używający ich do walki. Happy komentuje wtedy moc Natsu, starożytną magię zwaną Magią Smoczego Zabójcy, której nauczył go Igneel. Lucy pyta się wtedy po co smok miałby nauczać magii, która ma za zadanie zabijać smoki, co szokuje kota.

The Problem Child Strikes.jpg

Mocy Nastu

Mimo, że dziewczyna jest pod wrażeniem magii Natsu nie może się powstrzymać od skomentowania, że wraz z przeciwnikami zniszczył połowę portu. Kiedy Natsu zauważył zbliżającą się armię, chwyta Lucy i ucieka razem z nią i Happym. Na początku dziewczyna nie zgadza się na to, lecz po chwili Natsu mówi jej, ze skoro chciała dołączyć do Fairy Tail niech pójdzie razem z nim. Szczęśliwa Lucy zgadza się i w trójkę uciekają przed goniącą ich armią.

Z powrotem w Radzie Magii, jej członkowie są wściekli na idiotów z Fairy Tail za zniszczenia w Hargeonie. Siegrain, jednakże oznajmia, że ich lubi. Mimo, ze są idiotami jest tam wiele silnych magów. Niebieskowłosy mag na koniec komentuje, że świat bez Fairy Tail byłby naprawdę nudny.

Postacie w kolejności pojawiania się

Walki i wydarzenia

Użyta magia, zaklęcia i umiejętności

Użyta magia

Użyte zaklęcia

Użyte umiejętności

Użyte bronie

  • Pistolety

Użyte przedmioty

Nawigacja

Saga Zerø Saga Macao Saga Daybreak
Rozdziały
1 | 2 | 3
Brak Odcinki
1 | 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki