Fandom

Fairy Tail Wiki

Roubaul

2082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Roubaul (ローバウル, Rōbauru) był członkiem Nirvit, neutralnego plemienia z przeszłości, był też twórcą Nirvany. Znany był głównie jako mistrz gildi Cait Shelter.

Wygląd

Roubaul był małym, szczupłym starszym mężczyznąz z długą białą brodą w komplecie z wąsami, które przedłużyły się na jego twarzy po bokach, posiada też krzaczaste brwi. Na czole ma tatuaż, który przedstawia kropkę otoczoną przez dwa łukowate pasy.

Osobowość

Ma zły nawyk mówienia czegoś ważnego, podczas gdy pije sake. W wyniku tego sake wylewa mu się z ust.

Historia

Gdy jego gildia pokonała Nirvanę, postanowiono że ukryją swoje pochodzenie. Twierdził też, że to on stworzył Nirvanę 400 lat temu. Jest duchem, który czeka na magów, którzy zniszczą Nirvanę. Siedem lat temu, gdy jakiś chłopak przyniósł Wendy, postanowił, mimo swojego przyrzeczenia że będzie żył samotnie, zaopiekować się dziewczynką. Gdy się obudziła powiedział jej, że się znajduje w gildi pełnej znakomitych magów (gdyż Wendy chciała być w gildii magów). Za pomocą magii stworzył iluzję gildii, gdzie dziewczynka czuła się szczęśliwie.

Fabuła

Saga Oración Seis

Magia i umiejętności

Uzytkownik magii: Jego zdolność do tworzenia iluzji jest tak potężna, że nawet sztuczne oko Erzy nie było w stanie jej zauważyć. Nawet Jura przyznał, że jego magia jest przerażająca. Jego iluzje nie tylko mają własne uczucia i osobowość, ale też mogą przybrać fizyczną formę oraz przejawiać czynności życiowe. Jego iluzje są ponadto samowystarczalne. Inną możliwością jest to, że jego energia magiczna jest tak ogromna z powodu działania wioski przez całe siedem lat. To może też wytłumaczyć dlaczego tylko Wendy i Charle były wysłane na misje.Z powodu ukazania narodu Nirvitów jako neutralnych, prawdopodobnie jego iluzje nie mogą niczego skrzywdzić, dlatego sam nie mógł zniszczyć Nirvany. Nie wiadomo czy jego twory magiczne mogą być zaliczane do istot żywych.

Walki i wydarzenia

Odniesienia

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki