Fandom

Fairy Tail Wiki

Romeo Conbolt

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze14 Share

Romeo Conbolt (ロメオ・コンボルト Romeo Konboruto) — syn Macao, jest jednym z członków gildii Fairy Tail.

Wygląd

Romeo ubiera się podobnie jak Natsu. Nosi długą buraczkową kamizelkę z białą obwódką zawiązaną białym materiałem wokół bioder, zielone spodnie za kolana i do tego szalik koloru bursztynowego. Symbol Fairy Tail ma na lewym ramieniu.

Osobowość

Romeo to chłopiec, który bardzo kocha swojego ojca. Jest dumny z tego, że Makao pracuje jako Mag. Bardzo podziwia Natsu. Po tym jak wyspa Tenoru znika, a Natsu wraz z pozostałymi członkami są uważani za martwych, Romeo staje się ponury i cyniczny. Uważa, że jego ojciec jest tchórzem nie robiąc nic, aby bronić swojej gildii. Romeo jest dumnym członkiem Fairy Tail, który stara się chronić honoru gildii. Po tym jak po siedmiu latach Natsu i inni wrócili na twarzy Romeo pojawia się uśmiech.

Historia

Początkowo poznajemy go gdy zaginął jego ojciec, który to nie wracał od dawna z misji. Jedynymi, którzy podjęli się 'ratowania' Macao, byli Natsu, Lucy i Happy. Po udanej misji i sprowadzeniu Macao do domu Romeo zapragnął stać się taki jak wybawiciel jego ojca, czyli Natsu.

Magia i Umiejętności

Tęczowy Płomień: Romeo potrafi wytworzyć płomień, jednakże może mu nadawać różne cechy, jak smak czy zapach. Tej magii nauczył go Totomaru.

  • Czerwony Płomień
  • Niebieski Płomień
  • Żółty Płomień
  • Purpurowy Płomień
  • Tęczowy Płomień

Ciekawostki

  • Jego nauczycielem w Dziedziny Magii Ognia był Totomaru.
  • Ubiera się bardzo podobnie do Natsu, co świadczy o tym że jest on jego wzorem.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki