Fandom

Fairy Tail Wiki

Rodzina Siedmiu z Purgatorium

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Volume 26 Seven Kin.png
Rodzina Siedmiu z Purgatorium
Kanji

煉獄の七眷属

Wymowa

Rengoku no Nana Kenzoku

Status profesjonalny
Poprzednia przynależność

Grimoire Heart Grimoire Heart

Baza operacyjna

Sterowiec Grimoire Heart (dawniej)

Status

Rozwiązana

Członkowie
Obecni

Kain Hikaru
Rustyrose

Byli

Azuma (martwy)
Capricorn (zdradził)
Meredy (zdradziła)
Ultear Milkovich (zdradziła)
Zancrow (martwy)
Zoldeo (martwy)

Pierwsze wystąpienie
Manga

Rozdział 209

Anime

Odcinek 101

Galeria obrazów

Rodzina Siedmiu z Purgatorium (煉獄の七眷属, Rengoku no Nana Kenzoku) to elitarna grupa magów z gildii Grimoire Heart. Każdy z członków używa zapomnianej magii.

Opis

Drużyna obejmująca siedmiu magów, który byli trenowani przez mistrza gidii, Hadesa. Ponieważ każdy z nich używa Zaginionej Magii, Hades uważa ich za niepokonanych. Nawet Yomazu, mag, który poważnie zranił byłego maga Klasy S, Gajeela Redfoxa, powiedział że przed nimi był niczym i nie widział żadnej szansy na zwycięstwo, gdy przyszłoby mu stoczyć walkę z jednym z nich. Są siłami Grimoire Heart i głównym powodem dlaczego gildia ta jest uważana za najsilniejszą spośród wszystkich Mrocznych Gildi.

Magowie

  • Ultear Milkovich - Manipulantka i tajemnicza córka Ur oraz najstarsza pośród Rodzina Siedmiu z Purgatorium, była również liderką przed jej dezercją z Meredy.
  • Zancrow - Arogancki i gwałtowny młody mężczyzna, który jest bardzo dumny z siły swojej gildii.
  • Caprico - Wysoki, beznamiętny członek z wyglądem kozy, króty wzbudza respekt u Yomazu i Kawazu. Później okazuje się, że jest Gwiezdnym Duchem, Capricornem. Był opętany przez mrocznego maga o imieniu Zoldeo, który pragnie powrotu do swojej ludzkiej postaci po przypadkowym opętaniu Capricorna.
  • Zoldeo - W zasadzie główny członek pod postacią Caprico, posługujący się jego ciałem.
  • Rustyrose - Sadystyczny i poetycki mężczyzna w okularach i ciuchach ekstrawaganckich projektantów.
  • Kain Hikaru - Ogromny, otyły lecz bardzo silny niezdarny mężczyzna z zaburzeniem mowy.
  • Meredy - Mała, młoda dziewczyna która ogromnie podziwia Ultear.
  • Azuma - Srogi i muskularny mężczyzna który poszukuje godnych przeciwników do walki.

Misje

Infiltracja Wyspy Tenrō

  • Status: Nie wykonana

Siedmiu Jeźdźców Gehenny zostało przypisane do infiltracji Wyspy Tenrou i pokonania wszystkich członków Fairy Tail.

Więcej w Fandom

Losowa wiki