Fandom

Fairy Tail Wiki

Risley Law

2064strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Risley Law (リズリー・ロー Rizurī Rō) jest magiem Gildii Mermaid Heel oraz członkiem zespołu w Wielkim Turnieju Magicznym.

Wygląd

Slim Risley.png

Risley po użyciu Zmiany Grawitacji

Risley ma ciemne, kręcone włosy i opaskę na czoło .

Nosi również naszyjnik i strój top, który odsłania jej brzuch. Po użyciu magii Transformacja grawitacji jej waga znacznie maleje.

Osobowość

Risley jest osobą bardzo zdeterminowaną. Mówi do swoich rywali, aby nie lekceważyli pulchnych ludzi. Jest również osobą miłą, gdyż uśmiechnęła się do Beth mimo jej niskiego wyniku.

Z jej Karty Gildiowej można się dowiedzieć, że lubi Mermaid Heel, ale nie lubi butów na wysokich obcasach.

Fabuła

Saga X791

Gravity Altering Magic.png

Risley w Rydwanie

W drugim dniu Wielkiego Turnieju Magicznego wystartowała w konkurecji "Rydwan" . W czasie konkurencji biegnie na równi z Ichiyą oraz Yuką, więc postanawia użyć swojej magii aby ich wyprzedzić. Pozwala jej to na uniknięcie fali stworzonej przez Yuke. Udaje jej się zakończyć wyścig na 3 miejscu, zdobywając dla zespołu 6 punktów.

Magia i Umiejętności

Zmiana Grawitacji: magia Risley pozwala jej na manipulowanie grawitacją wokół niej zmieniając jej masę, łamiąc prawo grawitacji, co pozwala jej na chodzenie po ścianach. Po użyciu tej magii jej waga maleje, jednak po pewnym czasie wraca do swojego pierwotnego wyglądu.

Risley Magic-0.gif

Zmiana Grawitacji Risley

Bitwy i wydarzenia

Ciekawostki

Atak
4/5
Obrona
4/5
Szybkość
3/5
Inteligencja
2/5
{{{e}}}
0/5
  • W 32 tomie Fairy Tail Hiro Mashima umieścił statystyki bojowe uczestników Wielkich Igrzysk Magicznych. Statystki te jednak były widziane z perspektywy Jasona, reportera tygodnika "Czarodziej". Według Jasona statystki Risley w X791 wynoszą:

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki