Fandom

Fairy Tail Wiki

Richard Buchanan

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Moja modlitwa... Mój bracie... Chciałem ujrzeć twoją twarz, choćby tylko jeden raz!

Richard Buchanan w Jura ze Świętej Dziesiątki

Hoteye a właściwie Richard jest jednym z byłych członków rozwiązanej mrocznej gildi Oracion Seis.

Wygląd

Hoteye jest dość "kanciastym" człowiekiem z wyglądu, podobnie jak jego brat. Ma długie i gęste, pomarańczowe włosy.

Ubrany jest w luźną, ciemno-granatową koszulę z lekkimi rękawami, mających na białych zakończeniach wzory w formie paska scalonych ze sobą fioletowych rombów. Ma ona biały kołnierz sięgający do ramion. Nosi on bordowe leginsy. Na nogi zakłada białe skarpety, sięgające prawie do kolan, oraz brązowe buty. Nosi on czerwone korale, do których przypięta jest dekoracja w formie złotego koła z niebieskim okiem i parą białych skrzydeł. Nieodłączną częścią jego ekwipunku jest również książka, której treść jest nam nieznana.

Po przeskoku jedyną różnicą w wyglądzie Hoteye'a są pomarańczowe wąsy.

Fabuła

Saga Oracion Seis

Hoteye pojawia się w 52 odcinku kiedy to poznajemy czlonków gildi Oracion Seis. Na początku Hoteye jest bardzo złym człowiekiem, który walczy za pieniądze. Jednak kiedy Sherry Blendi przeżywa kryzys, Hoteye zamienia się pod wpływem Nirwany w dobrego człowieka. Stało to sie podczas walki z Jurą Nekisem. Kiedy Hoteye stał się dobrym człowiekiem pomagał drużynie światła. Jego pomoc zakończyła się kiedy on wraz z Jurą , Lucy i Gray'em spotyka Midnighta , który odkrył że Hoteye zdradził jego "ojca". Gdy odrodzonaRada Magii przybyła aresztować członków Oracios Seis, w tym Hoteye, on się zgodził być aresztowanym. Za powód podał chęć wymazania grzechów z przeszłości. Jura postanowił odwdzięczyć sie mu za pomoc szukając jego zaginionego młodszego brata. Gdy ten wyjawił imie swojego brata, które brzmiałoWally Buchanan, Erza zdała sobie sprawę, że to jej kolega z Wieży Niebios, poinformowała o tym Hoteye, który rozpłakał się ze szczęścia. Powiedział, że dopiero co odwrócił sie w stronę światła, a już doświadczyło go takim cudem.

Magia i umiejętności

Magia Ziemi (土魔法 Tsuchi Mahō): Hoteye bardzo dobrze posługuje się Magią Ziemii i właśnie ją wykorzystuje jako główny składnik jego stylu walki. Zaklęcia:

  • Płynna Ziemia (リキッドグラウンド, Rikiddo Guraundo) Wyłączna forma Magii Ziemi Hoteya, która pozwala mu zmiękczyć ziemie zgodnie z jego wolą. Pokazał także, że może używać tego zaklęcia do przemieszczania się w ziemii.
  • Tarcza: Hoteye używa tej tarczy, aby uchronić się przed jednym z przeciwnych ataków Magii Ziemi Jury. Jednakże te zaklęcie jest skuteczne jedynie tylko przeciw ziemnym atakom i daremne w stosunku do innych magii żywiołów.
  • Niebiańskie Oko:(天元 Tengen): Jest to specjalna Magia Oczu, która pozwala użytkownikowi widzieć na duże odległości i patrzeć przez obiekty. Hoteye łączy to z jego Magią Ziemi, aby pokonać swoich wrogów.

Sześć Modlitw: Zobaczyć jeszcze chociaż raz swojego brata: Hot Eye wcześniej myślał, że jeśli będzie mieć pieniądze to w końcu uda mu się odnaleźć swojego młodszego brata, jednak pod wpływem Nirvany zrozumiał, że pieniądze wcale nie są mu potrzebne i nie pomogą mu w tym.

  • Hoteye i jego magiczny krąg
  • Niebiańskie Oko
  • Płynna Ziemia
  • Tarcza

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki