Fandom

Fairy Tail Wiki

Raven Tail

1966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Raven Tail Banner.png
Raven Tail
Kanji

大鴉の尻尾(レイヴンテイル)

Wymowa

Reivun Teiru

Symbol

Symbol Raven Tail

Mistrz

Ivan Dreyar

Typ

Legalna Gildia (rozwiązana)
Mroczna Gildia (dawniej)

Lokalizacja

Nieznana

Raven Tail (大鴉の尻尾(レイヴンテイル), Reivun Teiru) jest Gildią, której mistrzem jest Ivan Dreyar, syn Mistrza Gildii Fairy Tail. Kiedyś była mroczną gildią a po przeskoku była legalną gildią, po zakończeniu Wielkiego Turnieju Magicznego ta gildia została rozwiązana.

Opis

Cały zamysł Raven Tail, jej powstanie, a nawet nazwa i symbol wydają się mieć swój początek we wrogości ku Fairy Tail, założyciela i mistrza Ivana Dreyara, która to (Fairy Tail) była jego wcześniejszą gildią, z której został wyrzucony przez własnego ojca, Makarova Dreyara za nieznane działania przeciwko Gildii. W roku X784 Ivan ogłosił, że jego celem jest zgromadzenie wystarczającej ilości pieniędzy do podjęcia wojny z Fairy Tail. W X791 roku, mistrz gildii Raven Tail wciąż jest chętny na konfrontację, zakładając, że oczekiwanie nareszczcie dobiegło końca. Jego podwładni zaczęli okazywać wrogość gildii Fairy Tail podczas Wielkiego Turnieju Magicznego, atakując jej członków i nagabując ich podczas konkurencji.

Lokalizacja

Anime | Manga

677px-Raven tail.jpg

Anime

Siedziba Raven Tail wydaje się znajdować w skalistym pustkowiu. Budynek wygląda na część góry.

Siła

Raven Tail kiedyś była jedną z najsilniejszych mrocznych Gildii. Działała niezależnie. W X784 roku stała się legalną gildią. Napewno jest jedną z najpotężniejszych legalnych Gildii, gdyż dostała się na kolejny etap Wielkiego Turnieju Magicznego. Jednak mimo to podczas Wielkiego Turnieju Magicznego nie dali rady Laxusowi. 

Członkowie

Nazwa Ranga Drużyna Status
Ivan DreyarMistrz GildiiBrakAktywny
KurohebiMagBrakAktywny
NullpuddingMagBrakAktywny
ObraMagBrakAktywny
Flare CoronaMagBrakByła
Gajeel RedfoxMag - SzpiegBrakZdradził

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki