Fandom

Fairy Tail Wiki

Rajska Wieża

1956stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Rajska Wieża (楽園の塔 Rakuen no Tō), również nazywana Systemem R, jest to specjalna struktura, pozwalająca na przywrócenie danej osobie życia.

Historia

Wieże to seria budowli dzięki którym mroczni magowie próbowali ożywić maga Zerefa. Kult czczący czarna magie, zainwestowali ogromną sumę pieniędzy w rozpoczęcie budowy systemu R. Oryginalnie w systemie jest 7 wież, ale rada magii postanowiła zakończyć budowę, jakby nigdy nie było 8'smej wieży u wybrzeża królestwa Caelum. Magowie porwali wiele ludzi którzy zostali niewolnikami, z nadzieja, ze dzięki nim ukończą budowę wież. Używali strasznych metod, do utrzymania niewolników przy pracy.

Pewnego razu, niewolnik o imieniu Erza Scarlet został ukarany (chodź Shô zawinił) za próbę ucieczki i była torturowana, straciła nawet oko. Jellal Fernandes przyszedł jej z pomocą i uratował ją, ale został schwytany w zamian. Erza poprowadziła bunt, aby go uratować, ale Jellal został opętany przez Ultear i przechował wszystkich niewolników w wieży (w o wiele jednak lepszych warunkach) i postanowił dokończyć wieżę oraz dać Erzie "wolność"."

Opis

Rajska Wieża, pozwala na wskrzeszenie danego człowieka. Jednakże, aby proces zadziałał, wymagane jest (oprócz samej wieży) niewiarygodnej ilości magicznej mocy, około 2.7 Miliardów jednostek magicznych. Jedyną rzeczą, która jest w stanie wytworzyć taką energię, jest Etherion, ostateczna broń Rady. Poza magiczną mocą, potrzebna jest również "ofiara" - osoba, której moc jest na tym samym lub zbliżonym poziomie, co osoby, którą chcemy wskrzesić. Ciało ofiary staje się połączone z magiczną Lacrimą, po czym razem są przemieniane w energię życiową i transportowane do ciała człowieka którego życie przywracamy Systemem R.

  • Główna sala Jellala
  • Korytarz
  • Więzienie
  • Magiczni Żołnierze
  • Ostateczna Forma Wieży Niebios

W celu ochrony całego świata magicznego, konstrukcja wierzy została zakazana przez radę jeszcze w czasach starożytnych.

Lata później Jellal ukończył budowę wież, potrzebował wielkiej mocy magiczne (dokładnie 2.7 milionów Edeas, z wypalania Etherion'u), oraz ofiary (Wybrał Erze) Do ożywienia Zerefa.

Po otrzymaniu energii z Etherionu, wieża transformowała do formy, gigantycznego lakrymowego kryształu. Została zniszczona przez Natsu Dragneel'a.

Znani Niewolnicy

Walki

Ciekawoski

  • Wieża obnaża podobieństwo do wieży Din z poprzedniej pracy Hiro Mashimy, Rave Master.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki