Fandom

Fairy Tail Wiki

Pyxis

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Share

Pyxis (Kompas) jest jednym z Gwiezdnych Duchów przywoływanych za pomocą srebrnego klucza. Jego właścicielką jest Lucy Heartfilia.

Wygląd

Pyxis wygląda jak pingwin z wielką, okrągłą twarzą. Na czubku głowy ma kompas.

Fabuła

Saga X791

Pyxis using its compass.png

Pyxis używa kompasu

Nieznane są okoliczności, w których Heartfilia zawiązała kontrakt z tym Gwiezdnym Duchem. Wiadomo jedynie, że go kupiła. Lucy po raz pierwszy przyzywa Pyxisa w czasie Eliminacji do Wielkiego Magicznego Turnieju. Chce się od niego dowiedzieć, gdzie jest wschód, by mogli trafić do wyjścia. Duch wskazuje kierunek, po czym wraca do swojego Świata.

Magia i Umiejętności

Wskazywanie Kierunku: Pyxis potrafi wskazać wybrany kierunek. Kiedy to robi, kompas na jego głowie zaczyna się obracać. Gdy się zatrzyma, duch pokazuje drogę za pomocą swoich skrzydeł. Umiejętność ta jest skuteczniejsza od tradycyjnego kompasu. Gdy Erza wyjęła swój kompas w sercu Labiryntu nie mogła wyznaczyć z jego pomocą kierunku. Z kolei na Pyxisa takie zaburzenia nie działają.

Nieśmiertelność: Jak wszystkie Gwiezdne Duchy, Pyxis nie może umrzeć, chyba że z jakiegoś powodu będzie zmuszony pozostać w ludzkim świecie.

Ciekawostki

  • W czasie przyzwania Lucy wypowiada następujące słowa: "Otwórzcie się drzwi do Gwiazdozbioru Kompasu, Pyxis!"

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki