Fandom

Fairy Tail Wiki

Przejęcie

2025stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze22 Udostępnij

Przejęcie jest zaawansowaną Magią Transformacji rodzaju Caster.

Opis

Pozwala magowi na przejęcia mocy (lub ciała, w przypadku Wulkanów[1]) stworzenia, lub osoby i wykorzystywać je do pojedynku. Może to zwiększyć siłę, wytrzymałość i szybkość maga,[2] czasem dodając nowe umiejętności, takie jak latanie czy pływanie.[3][4] Może przejąć władzę tylko tych istot, które użytkownik naprawdę "zna".[5]

Formy

Zaklęcia Lisanny

Dusza Zwierzęcia (Animaru Soru): Przejęcia Lisanny opierają się na przekształceniu jej części ciała w części zwierzęce. Może wybrać czy chce przekształcić pewne części ciała lub całe jej ciało. Uzyskuje również zdolności zwierzęce w które się transformuje.[3][4]

Zaklęcia Elfmana

Dusza Bestii (ビーストソウル Bīsuto Sōru): forma magii Przejęcia Elfmana. Pozwala mu zapamiętać część ciała bestii, którą dotknie po czym może zamienić w nie swoje własne ramię. Mówi się, że Elfman rzeczywiście pokonał bestie przed "przejęciem" ich postaci.[6]

Zaklęcia Mirajane

Dusza Szatana (サタンソウル Satan Sōru): Forma magii Przejęcia, którą stosuje Mirajane. Ta szczególna forma magii pozwala jej na przejęcie mocy i formy różnych demonów. Mirajane zyskuje zdolność do latania, a jej siła fizyczna i szybkość znacznie wzrasta.[7]

Zaklęcia Jenny

Mechaniczna Dusza to forma Magii Przejęcia, którą stosuje Jenny. Ta szczególna forma magii pozwala jej przejąć różne typy maszyn, a następnie używać ich mocy.[8]

Zaklęcia Dimarii

Dusza Boga to forma Magii Przejęcia, którą posługuje się jedna z Dwunastki Spriggana, Dimaria Yesta. Ta szczególna forma magii pozwala jej na przejęcie mocy i formy różnych Bogów. Jak na razie pokazana została tylko jedna przemiana. Siła Dimarii staje się potężna, a jej ataki bardzo szybkie.[9]

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: Rozdział 3, strona 22
  2. Manga Fairy Tail: Rozdział 117, strony 17-19
  3. 3,0 3,1 Manga Fairy Tail: Rozdział 238, strony 13-14
  4. 4,0 4,1 Manga Fairy Tail: Rozdział 203, strona 15
  8. Fairy Tail Manga: Rozdział 362, Okładka
  9. Fairy Tail Manga: Rozdział 475, Strona 10

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki