Fandom

Fairy Tail Wiki

Ponowne Spotkanie Erzy i Millianny

2026stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Poprzednio:

Nieudane Porwanie Podczas Turnieju

Równolegle:

Wyrzucenie z Gildii Yukino Agurii

Następnie:

Pandemonium

Spotkanie erzy i millianny w X791.jpg
Ponowne Spotkanie Erzy i Millianny
Lokalizacja:

Miasto Krokus

Data:

2 Lipec X791

Uczestnicy:

Ponowne Spotkanie Erzy i Millianny jest wydarzeniem, które miało miejsce podczas Sagi Wielki Turniej Magiczny.

Prolog

Po zakończeniu zmagań drugiego dnia Wielkiego Turnieju Magicznego Erza i Jellal Fernandes przebrany za Mystogana spotykają się pod mostem w stolicy Fiore, Krokusie. Dyskutują o źródle dziwnej magicznej energii, która pojawia się co roku, po czym bardzo gwałtownie zanika. Mężczyzna proponuje dokładniejsze zbadanie sprawy, kiedy Erza nakazuje mu nie robić niczego, co rzucałoby się w oczy. Oboje życzą sobie dobrej nocy. Chwilę później Jellal odwraca się w jej stronę i po cichu dziękuje za to, że mogli ze sobą normalnie porozmawiać.[1]

Spotkanie

Millianna X791.jpg

Millianna w X791 roku

Erza idzie przez miasto, kiedy zostaje zawołana przez członkinię Mermaid Heel, którą okazuje się być Millianna. Wzruszone kobiety wpadają sobie w ramiona. [2] Siedząc na ławce Erza rozpoczyna rozmowę o mieczu Kagury Mikazuchi, Arcywrogu. Millianna oświadcza, że został wykuty w celu pozbawienia życia Jellala, którego nienawidzi za zabicie Simona i zrobienie z nich niewolników. Uważa, że Erza myśli w ten sam sposób. Ta natomiast spogląda na nią wzrokiem wypełnionym poczuciem winy, ponieważ jej uczucia do Jellala znacznie różnią się od tych, jakie żywi do niego magini z Mermaid Heel.[3]

Następstwa

Z rozmyślań o nienawiści Millianny do Jellala, wyrwał ją głos Graya. Rozmawiają chwilę ze sobą, po czym wracają do siedziby.[4]

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: Rozdział 281, strony 1-4

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki