Fandom

Fairy Tail Wiki

Podniebny Labirynt

1966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Następnie:

Inauguracja Wielkiego Turnieju Magicznego X791 roku

369px-Sky Laberynth.jpg
Podniebny Labirynt
Lokalizacja:

Miasto Krokus

Data:

1 Lipiec X791

Uczestnicy:

Podniebny Labirynt jest wydarzeniem, które miało miejsce podczas Sagi Wielkiego Turnieju Magicznego.

Prolog

Zegar wybija północ, a Drużynie Fairy Tail nadal brakuje Wendy Marvell. W centrum miasta pojawia się gigantyczny hologram mężczyzny z głową w kształcie dyni, który ogłasza rozpoczęcie eliminacji do magicznych igrzysk. Siedziby uczestników zaczynają żyć własnym życiem, a Matt tłumaczy zasady Podniebnego Labiryntu. Okazuje się, że wszystkie drużyny biorące udział muszą dotrzeć do mety, którą jest Domus Flau, ale tylko pierwsza ósemka weźmie udział w Wielkim Turnieju Magicznym.[1]

Tworzy się ścieżka, która prowadzi od siedziby członków do wejścia Labiryntu. Matt oświadcza, że w konkurencji musi brać udział cała piątka reprezentantów, inaczej zostaną zdyskwalifikowani.[2]

Eliminacje

273px-Ogres Flying.jpg

Fairy Tail A pokonuje Drużynę Twilight Ogre

Drużyna Fairy Tail A wchodzi do Labiryntu, ale szybko się w nim gubi. Lucy Heartfilia przywołuje więc Gwiezdnego Ducha, Pyxisa, który wskazuje im drogę na wschód. Próbują stworzyć mapę labiryntu, kiedy na drodze stają im magowie z Drużyny Twilight Ogre.[3] Obie drużyny zaczynają ze sobą walczyć. Sromotną klęskę ponoszą magowie Twilight Ogre. Nieoczekiwanie labirynt zaczyna się obracać, w wyniku czego niektórzy zaczęli ześlizgiwać się z podłogi. Uczestnicy spostrzegają, iż pozostałe drużyny również tworzą mapy, a połączenie ich w całość znacznie ułatwiłoby im dojście do mety. Doprowadziło to do rywalizacji o mapy między drużynami.[4]

Następstwa

529px-Team Sabertooth.png

Pierwsze Miejsce: Drużyna Sabertooth!

Pierwsze osiem drużyn, które dotarły na Domus Flau następnego ranka wzięło udział w uroczystej inauguracji Wielkiego Turnieju Magicznego. Jako pierwsza na arenie pojawiła Drużyna Fairy Tail A, która ulokowała się na ósmej pozycji, po niej dumnie wkroczyli członkowie Drużyny Quatro Cerberus, którzy zajęli w eliminacjach siódme miejsce. Następnie powitane gromkimi brawami zjawiły się zdobywczynie szóstego miejsca - magini z Mermaid Heel. Piątą pozycję zajęło Blue Pegasus, a czwartą Lamia Scale. Ku zaskoczeniu wszystkich na trzecim miejscu uplasowała się Drużyna Raven Tail[5], a drugim Drużyna Fairy Tail B. Zwycięzcami Podniebnego Labiryntu okazali się być magowie z Drużyny Sabertooth.[6]

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: Rozdział 266, strony 5-8

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki