Fandom

Fairy Tail Wiki

Plue

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze15 Share

Plue a.k.a Nikora (pl. Mały Pies) , jest jednym z Gwiezdnych Duchów należących do Srebrnych Kluczy.

Wygląd

Plue wygląda bardziej jak bałwan ze śniegu niż jak pies. Ma nieproporcjonalnie dużą, białą głowę, dwie kropki zamiast oczu i zazwyczaj szeroki uśmiech na pyszczku. Najbardziej dominującą cechą wyglądu Plue jest jednak jego szpiczasty nos. Z jakiegoś powodu, Plue cały czas się telepie i drga.

Osobowość

Happy and Plue sleep.jpg

Plue i Happy śpią razem

Plue jest bardzo wesołym i towarzyskim duchem. Szybko zaprzyjaźnił się z Happy'm i razem często tańczą i piją alkohol. Jednakże największą słabością Plue są słodycze. Bardzo dobrze wie, gdzie Lucy trzyma pudełko z przysmakami i gdy tylko może, od razu do niego zagląda, czasami nawet podzieli się z Natsu.

Historia

Lucy kupiła Klucz Małego Psa w sklepie z artykułami magicznymi w Hargeon, tego samego dnia, w którym spotkała również Natsu. Kontrakt z nim zawiązała jednak kilka dni później, już po przyłączeniu się do Fairy Tail, ponieważ chciała pokazać Natsu, jak wygląda taka procedura.Jak się okazało zarówno Natsu jak i Happy złapali szybki kontakt z Plue i to był jego pomysł, żeby założyć (już oficjalnie) Drużynę Natsu.

Magia i Umiejętności

Plue nie dysponuje żadnymi umiejętnościami, stanowi tylko pupilka rozweselającego i zazwyczaj towarzyszącego Lucy.

Nieśmiertelność: Jako Gwiezdny Duch, Nicola (Plue to imię nadane przez Lucy) nie może umrzeć, chyba że w jakiś sposób utknie w świecie ludzi.

Ciekawostki

  • Plue, jako postać pojawia się w większości bardziej rozbudowanych dzieł Hiro Mashimy.
  • Na nosie Plue według Mashimy, musi być dokładnie 5 linii.
  • Mirajane uważa, że to Plue jest najsilniejszym z Duchów.
  • Plue to jedyny pies, którego lubi Happy.
  • Plue lubi pić alkohol razem z Happy'm.
  • Natsu jako jedyny rozumie mowę Plue
  • Plue Pojawia się także w anime Rave Master (wygląda o nazywa sie identycznie)
  • Plue przy kontakcie z gorącą wodą cały się marszczy, (łącznie z nosem) lecz po jakims czasie wraca do poprzedniej formy. Można to pierwszy raz zobaczyć w rozdziale 106.

Więcej w Fandom

Losowa wiki